Pagina's

maandag 20 augustus 2012

DRUK

Even kort een klein berichtje.
Zo dadelijk komt mijn zoon terug van zijn eerste schooldag op de nieuwe school. Ben erg benieuwd. Om één uur heb ik zijn boeken gehaad en hij klonk erg positief. Met 6 jongens liepen ze al samen terug naar de klassen. Wat een verschil met de oude school waar hij helemaal alleen in de klas was.

Daarnaast heb ik een aanbod gekregen om de gouden gids rond te brengen in 6 dorpen. Ik weet niet of ik dit alleen zal doen of delen met een ander vrouwtje die dit ook wil. De opbrengst is 750 euro, maar wel drie weken lang iedere dag lopen. Zal ik?????

Onze hond heeft het gevonden...kijk maar.


Groetjes en tot morgen.

8 opmerkingen:

  1. Het is wel veel werk, maar aan de andere kant; drie weken is wel te overzien. Ik geloof dat ik het wel zou doen en afhankelijk van hoeveel tijd het kost per dag het eventueel dan zou delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto van je hond! Misschien wil hij meelopen met het rondbrengen van de gouden gids?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de eerste dag al hoopvol is! En die gids ik zou het doen wat is nou 3 weken en het is mooi weer en je krijgt lekker beweging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto van je hond is geweldig!
    Ja en die gids rondbrengen zou ik ook doen...
    De centjes zijn meegenomen en je kan het inderdaad delen met
    die andere mevrouw zo wordt het voor niemand te zwaar misschien.
    Fijn dat het er zo positief uitzag voor je zoon vandaag!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige foto!
    De gids zou ik zeker rondbrengen. Het geld is mooi meegenomen, toch?

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, je hond(je) geweldig!
    En een gids rondbrengen, als 't allemaal lukt, is 't mooi meegenomen toch?
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zo'n eerste schooldagbericht word je toch spontaan blij en geweldig die foto; zou onze viervoeter ook moeten doen want die heeft erg veel last van de warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto!

    Gelukkig dat je zoon gelijk aansluiting bij anderen had. Wie weet komt het helemaal goed met hem op deze school!

    En die Gouden Gids? Gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen