Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

VISITE

Vanavond krijgen wij visite. Dus ben samen met dochter aan het bakken. Zoon is weer vertrokken naar zijn voetbal. Hij heeft het heel erg leuk. Leert van alles bij.


Wij zijn een cake aan het bakken en tussendoor de olympische spelen aan het kijken. Onze dochter zit ook op atletiek en vindt dit wel erg spannend allemaal. Ze beoefent deze sport al 5 jaar. Heeft er inmiddels leuke vriendinnen. Morgen komt er eentje spelen en logeren en vrijdag een andere.

De cake staat in de oven. Het eten is bijna klaar. Vanavond eten wij witlof stamppot met zuurvlees. Mmm lekker. Ik hoef deze week alleen nog maar brood te halen. De rest heb ik allemaal in huis.
Ik was in mijn vorige blog vergeten te vermelden dat ik groente gekocht heb. Spinazie, paprika's en witlof.
Dat gaat echter van mijn huishoudbudget.
Omdat wij op vakantie zijn geweest heb ik niet veel nodig. De diepvries zat nog vol. Alleen wat verse groente, drank en brood ingekocht. Ik heb nog 126,35 euro over.

De sla uit mijn moestuintje is op en de tomaten beginnen rood te worden. Ik heb er al verschillende geplukt en deze cadeau gedaan aan vrienden. Voor onszelf hadden wij er al voldoende.
De paprika's willen nog helemaal niet.

Dit was het wel voor vandaag. Ik moet nog bij jullie allemaal bijlezen. Heb ik twee dagen niet kunnen doen.

groetjes en tot morgen.
Monique

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook bent begonnen met bloggen, ik volg je in ieder geval alvast! Mooi dat het nog zo goed gaat met het budget, succes de rest van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk kom ik ook even op jouw blog kijken! Ik blog al een paar jaar op een ander blogje maar dit blogje is nieuw en zal toch vooral over (be)sparen, hypotheek en allerlei andere gelddingetjes gaan.

    Hier hebben we vanmiddag voor het eerst gevulde cupcakes gemaakt; dat gaan we dus zeker vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je ook bent begonnen met bloggen.


    Heb me vast even aangemeld, zal je later vandaag wel even op de leeslijst erbij plaatsen nog, zodat ik je ook voorbij zie schieten bij een nieuw blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm..... zuurvlees! Als niet-Limburger in Limburg is dat 1 van de eerste dingen die ik leerde maken.

    BeantwoordenVerwijderen