Pagina's

vrijdag 10 augustus 2012

WEEKENDJE WEG

Ja, het gaat door. Vanmorgen dus in alle vroegte al de boodschappen voor volgende week gehaald. Manlief begint maandag weer te werken en dochter gaat naar school. Tevens ook voor dit weekeinde. We gaan één keer bbq en een keer friet eten. Voor vandaag heb ik nog gebakken aardappelen, sla en vlees.
Al het eten en drinken is ingepakt, de tas met kleren staat klaar. De spelletjes. Het eten voor de hond en zijn dekens. Hij gaat mee. Ik zal trachten wat foto's te maken en hier te plaatsen. Weet niet of mij dat gaat lukken maar ga het proberen.

Het hout voor de boeiboorden is zojuist gebracht. Dat moet manlief nog even in de grondverf zetten voordat wij kunnen vertrekken. Wij hopen rond 3 uur te kunnen gaan.
De logees worden dan opgehaald. Dochter heeft het heel leuk gehad.
Vanaf woensdag als de atletiek weer begint zien ze zich weer een paar keer per week. Nu hebben ze zich 6 weken niet gezien, dus een hoop gekwebbel.

Nou, dat was het voor 2 dagen. Allemaal een heel fijn weekend.

Schade boodschappen: 67,78
Koopzegels: 6,70 (gaat niet van het huishoudgeld)
Over: 55,57
Het bedrag van de boeiboorden weet ik nu nog niet. Moet ik zo dadelijk gaan betalen.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen