Pagina's

vrijdag 28 september 2012

HOOIKIST

Ik heb er al veel over gelezen. Steeds dacht ik, is dat iets voor mij? Het koken op inductie is best duur. Het is het proberen waard. Maar hoe kom je aan een hooikist?
Eergisteren ben ik eens gaan zoeken op Marktplaats en warempel. Daar stond er eentje. Een museumstuk volgens de verkoper. Ik heb een bod gedaan gisteren kreeg ik te horen dat dit bod akkoord was. Aangezien de kist in Friesland te koop wordt aangeboden moet ik wel 6,75 verzendkosten betalen.
Ik ben er erg benieuwd naar.
Heeft iemand er al ervaring mee? Moet ik het hooi dat erin zit vervangen of kan dat tot in lengte der dagen blijven zitten?
Wie weet wat ik er allemaal in kan koken c.q. laten sudderen?

2 opmerkingen:

  1. In de Genoeg van deze maand staat een heleboel over hooikisten en hoe te gebruiken - kijk maar even in de bibliotheek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, die heb ik thuis. Zal ik dat artikel erbij nemen. Dank je.

      Verwijderen