Pagina's

zondag 28 oktober 2012

ALLES GAAT ZIJN GANGETJE

De eerste week van de envelopjes is voorbij. Het is uitzonderlijk goed verlopen. Tot vrijdag had ik maar 43,73 uitgegeven aan boodschappen. Zaterdag ben ik naar mijn zus geweest en daar nog enkele boodschappen gehaald. Ik heb een aantal kruiden gekocht voor in de pompoensoep voor vandaag en morgen. Ook nog broodjes voor in de vriezer en gel die in de aanbieding was. Wat chocolade voor de sint. In totaal 17,60. Weektotaal was 61,33 inclusief koopzegels.
In de vakantiespaarpot dus 8,65 gestopt.

Waar ik wel tegenaan liep is het wedstrijdgeld voor dochter. Dit is 3,50 per keer en in totaal 9 keer. Ik moet nog bekijken waar ik dat onder laat vallen en de ramenwasser, dat weet ik ook nog niet.
Wat mij heel goed bevalt is het zakgeld dat manlief en ik krijgen vanaf deze maand. Wat een luxe om zomaar eens iets te kopen en niet iedere kop koffie in de kantine te hoeven noteren.

Zie hier mijn overheerlijke pompoensoep. Mmmmm smaakt echt lekker.



Vanmiddag ben ik met dochterlief naar haar eerste wintercross wedstrijd geweest in Weert. Viel weer tegen in de mulle zand 1,5 km rennen. Ik vind het al een prestatie als ze het uitrent. Mama doet het niet na.



De zondag zit er weer bijna op. Vandaag is financieel weer een nieuwe week begonnen en ik hoop dat die net zo wordt als afgelopen week.

4 opmerkingen:

  1. Sportieve dochter heb je! De soep ziet er heerlijk uit.
    Toch weer wat in het vakantiepotje. Lekker gevoel, hè?

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is de vakantie ook weer voorbij. heb deze week ook veel meer uitgeven als anders. dat kwam omdat jongste zoon een keer naar het zwembad ging en een kinderfeestje had. heb een keer gebakken vis gekocht bij de boterham koste €10. vond het echt duur maar had het beloofd dus..... oudste zoon ook een feestje had en zo was ik door mijn geld heen. maar inderdaad een nieuwe week dus nieuwe kansen. groet marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het goed verlopen is met de envelopjes, mooi ook iets overgehouden.
    Heerlijk pompoensoep, had ik toevallig vrijdag gemaakt. Beetje gegeten en 3 bakjes ingevroren.

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je dochter zeg! En leuke hobby ook. Ik loop ook hard, maar als kind helemaal niet. Dus petje af.

    BeantwoordenVerwijderen