vrijdag 12 oktober 2012

FIJN WEEKEND ALLEMAAL

De schilders zijn klaar. Ik heb mijn huis weer voor mezelf. Heerlijk. Alle kozijnen en deuren zien er even mooi uit en kunnen er weer jaren tegenaan.

Vanmorgen met onze zoon naar de orthodontist geweest. De beugel is eruit. Aansluitend naar de tandarts gegaan om het afgebroken stuk te repareren. O, wat is het weer mooi geworden. Onze zoon straalde helemaal toen de tand weer gemaakt was. De tanden zijn echt heel erg mooi geworden.
Ik weet niet of hij dit leuk zal vinden, maar hier komt hij.



Mooi hè.

Morgen ga ik samen met alle misdienaars van 4 parochies een dagje naar het Gaiapark in Kerkrade. In totaal met 38 personen. Als dank voor hun inzet voor de kerk het afgelopen jaar.
En zondag, weten jullie wat ik dan ga doen??????
Helemaal niets. Ik kan op de bank gaan liggen zoals ik wil. Geen schilder die om mij heen loopt. Heerlijk uitrusten en vanaf maandag er tegenaan om het huis weer gepoetst te krijgen van alle stof.

Fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. De tanden zijn zeker mooi geworden! het is helemaal een knappe kerel! En wat een super mooi jack heeft hij aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zoon mag trots zijn op zijn gebit (en op mama en papa die de kost van de orthodontie financierden)Onze kinderen waren een pak ouder toen hun blokjes er eindelijk af mochten en ze nog een tweetal jaren een nachtapparaat moesten dragen. Onze oudste was 16 toen de blokjes eraf gingen, onze jongste 18.... Ze hebben beiden tot ongeveer 21 hun nachtapparaat blijven dragen. Jouw zoon ziet er hoogstens een jaar of 13 uit dus hij is er vrij vroeg 'vanaf'.... Knap jongetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gebit van je zoon ziet er goed uit! leuke jongen ook om te zien!

    Heel veel plezier in Gaia Zoo! Wij vonden het een leuke dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je weekend, van je rust en je vrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen