dinsdag 23 oktober 2012

MIJN HEUP EN DE ENVELOPJES

Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest. Onze vorige dokter is afgelopen maand na een ziektebed van drie maanden overleden. Van de nieuwe arts had ik een erg goede indruk. Hij heeft zich voorgesteld en verteld wat hij allemaal al in het verleden heeft gedaan. Erg fijne man. 
Ik heb hem verteld wat gebeurd was en hij heeft naar mijn heup gekeken. Omdat hij een zwelling voelde moest ik foto's gaan maken in het ziekenhuis. Het kon zijn dat de stand van de heup was veranderd.
Nou, gelukkig was dit niet het geval. De zwelling zit op de heupkop en komt van de val. De rest is een kneuzing. Met rust zal het allemaal overgaan. Het is erg pijnlijk allemaal, vooral die straling naar mijn bovenbeen en onderrug.
Mevrouw de overbuurvrouw heeft gisteren demonstratief de hond losgelaten voor mijn raam. Weten wij gelijk hoe zij in dit alles staat. Een sorry hoef ik dus helemaal niet te verwachten.
Genoeg gepraat over mijn heup en de val.

Ik heb het huishoudgeld van de rekening gehaald vanmorgen en de envelopjes worden allemaal gevuld. Ik hoef dus niets meer te pinnen komende maand.

Fijne dag allemaal.

7 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte met je heup, jammer dat de verhoudingen zo liggen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend zeg! Ze kunnen toch gewoon de honden aan de lijn doen? (al is dat zo te lezen voor sommige mensen wel een hele opgave)

    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even als reactie op jouw reactie op mijn blog; ik woon vlakbij Zandvoort en dat vinden Limburgers dan weer leuk maar jullie zouden niet hier willen wonen en ik wel bij jullie hoor. haha.

    Wat een toestand met die mensen en die honden. Veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker gezellig zulke buren! Zulke mensen maken het zichzelf ook zo gemakkelijk... Heel veel betrschap met je heup en laat je niet gek maken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja (over)buren, ik kan erover mee praten....

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend. Een kneuzing is erg pijnlijk. Heel veel beterschap!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap hoor, hopelijk duurt het niet zo lang voor het over is.

    Wij hebben hier geen envelopjes maar glazen potjes, werkt hetzelfde..haha ..is wel handig zo ja, dan weet je wat je nog hebt voor de rest van de maand.

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen