dinsdag 9 oktober 2012

ONDERSCHEIDING

Gisteravond ben ik door de K-N-V-B onderscheiden met de zilveren speld. Dit voor het 20 jaar vrijwilliger zijn in de voetbalwereld. Eerst 15 jaar bij de plaatselijke vereniging en daarna en nu nog steeds bij de bond zelf.
Het was volkomen onverwachts en ben dan ook erg trots op deze onderscheiding. Het is toch een kroontje op je werk.

De schilders zijn hier nog steeds volop bezig. Het is inmiddels erg koud in huis omdat overal de deuren en ramen openstaan. Zoals het er nu uitziet wordt vandaag de laatste hand gelegd aan de binnenkant. Daarna moet er buiten nog geverfd worden, dus gaan weer alle ramen en deuren open. Maar het wordt wel erg mooi. Ik heb het erg graag voor over. Eén voordeel heeft het ook. De verwarming is hier dus nog steeds niet aangeweest. 's Avonds zetten wij even de electrische haard aan, maar dat is het dan ook.
Ik verwacht dat de schilders nog wel een dag of 8 werk hebben.

De boodschappen afgelopen week waren 35,90 bij AH en 22,05 bij de Lidl.
Ik denk dat ik wel uitkom met mijn geld tot de 22e. Ik heb nog een 78 euro.
Ook heb ik in Duitsland getankt. 1,639. Dat scheelt wel een slok op de borrel.

Daarnaast heb ik de al gespaarde koopzegels omgezet in geld. Iemand in blogland vroeg mij waarom ik dat niet omzette in geld en dan zelf op de spaarrekening zette. Dat heb ik dus gedaan. 104 Euro erbij op de vakantiespaarrekening.

Nou dat was weer even een berichtje van mijn kant. Tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je onderscheiding! Leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je onderscheiding, wat ontzettend leuk en ook stoer als vrouw in een toch nog steeds mannenwereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je onderscheiding! En ook super dat je weer zo aan het (be)sparen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je onderscheiding! En verdiend! 20 jaar als vrijwilligster, petje af!!! Zonder mensen als jij kunnen verenigingen niet functioneren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je onderscheiding! Super leuk en super goed van je dat je al 20 jaar vrijwilligerswerk doet!
    Ook het bezuinigen en sparen gaat dus goed! Toch lekker dat je die zegels omgezet hebt in geld en daarna op je spaarrekening hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf voor je zeg! Iedereen vindt het leuk om in het zonnetje gezet te worden. Deze is helemaal terecht. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Als we geen vrijwilligers hadden, was Nederland een stuk armer (en dan heb ik het niet over het geld).

    BeantwoordenVerwijderen