Pagina's

vrijdag 16 november 2012

Award

AWARD


Ik heb van Mevrouw W. een Award gekregen met daarbij verschillende vragen die ik moet beantwoorden.

Hier komen ze:
1.Vertel 11 dingen over jezelf.
2.Beantwoord de 11 vragen, die aan je gesteld worden.
3.Maak 11 nieuwe vragen.
4.Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award.
5.Laat het hen weten.
6.Bedank de persoon, van wie jij de nominatie kreeg.

Ik vind dit wel leuk. Leren we elkaar iets beter kennen.

Eerst 11 dingen over mezelf:
1. Ik ben moeder van twee kinderen
2. Ik heb een hele lieve hond
3. Ik heb reuma
4. Ik heb een man die altijd voor mij klaar staat
5. Ik doe veel vrijwilligerswerk
6. Ik vind muziek spelen leuk
7. Klokkenspel en Marimba
8. Carnaval vier ik ook graag
9. Ik rook niet
10. Ik drink graag een wijntje
11. Ik hou van Italië

De vragen die ik moet beantwoorden:

1.Welke talen spreek je allemaal?
2.Waar kun jij 's nachts voor wakker gemaakt worden?
3.Over welk onderwerp blog jij graag?
4.Wat is je favoriete televisieprogramma?
5.Als je 1 wens zou mogen doen, wat zou jij dan wensen?
6.Win je wel eens iets?
7.Doe je wel eens een gezelschapsspel? Zo ja, welke?
8.Sinterklaas of Kerst of allebei?
9.Wat is je favoriete koekje?
10.Wat is de mooiste plek in Nederland?
11.Welke website bezoek je het meest?


Daar gaan wij:
1. Nederlands, Engels, Duits, Frans (beetje), Spaans (heel klein beetje)
2. Dat is een lastige. Eigenlijk zou ik het niet weten. Een goed boek?
3. Ik blog heel graag over mijn budgetten. Ik zou ook graag over mijn hypotheek willen bloggen, maar dat durf ik nog niet helemaal.
4. CSI, the mentalist, Derrik Ogilvie
5. Dat mijn kinderen goed terecht komen in goede gezondheid
6. Ja, toevallig pas bij de postcodeloterij 2 prijzen in één maand. Een biologisch boodschappenpakket van ah en een DVD box
7. Ja, wij doen wel vaker spellen. Meestal iets dat mijn dochter verzint. Een kaartspelletje.
8. Wij doen aan de Sint en met kerst krijgen de kids allebei een paar kleine cadeautjes onder de boom.
9. Een heel eenvoudig speculaasje.
10. Texel
11. Als ik het een website mag noemen, dan facebook.

Dat waren de vragen. Nu komt het moeilijkste. 11 blogs vinden onder de 200 volgers. Ik ga mijn best doen.
Elke euro telt, wat beleeft josine, grenouille's levensstijlalles start met een beginsimoon leert bezuinigen, je geld of je leven, Immies leven, mooi leven is ook een kunst, see a ladybird, creatief met een klein budget, en Sander en Daantjes groene blog.

Pfff een hele reeks. Als wij dat een paar dagen volhouden is iedereen geweest.
groetjes



7 opmerkingen:

  1. Ja, ik vond die 11 nieuwe bloggers ook wel veel...

    Leuk dat je de vragen beantwoord hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor die award. Vind het wel een eer om zoiets te krijgen. Uiteraard ga ik de award doorgeven. Wil je dat ik de zelfde vragen beantwoord als die aan jou zijn gesteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je ook bedanken voor de award. Ik ga dezelfde vragen beantwoorden, ´k denk wel dat dat de bedoeling is... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank u wel voor de award, deze ga ik morgen invullen, en vind het heel speciaal dat u hiervoor bij mij uitkwam.

    Morgen ga ik die van u invullen, hier komt nu even niet het goede uit, wat wel leuk is.

    Trouwens ook leuk om u (en anderen) zo wat beter te leren kennen, dus ga morgen mn best doen ook een sluier hier ook op te lichten ;-)

    Veel Liefs en dank voor deze award! Morgen laat ik hier berichtje achter als die er op staat ;-)

    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan geen mailtje vinden, maar dank je wel voor de award.
    wat wil je graag van mij weten?
    ik wandel graag.
    ik lees graag.
    ben altijd in voor een goed gesprek.
    ik kan twee talen, nederlands-engels en een beetje duits.
    op dit moment blog ik graag over budgetten en consuminderen
    omdat mij dit nu bezig houd.
    maar ik zoek graag recepten op-enz.

    Als ik een wens mocht doen zou ik heel graag mijn financien weer op orde hebben vandaar de belangstelling.

    Mijn gezelschapsspel is mens erger je niet.

    Ik hoop dat dit eerst voldoende is om mij iets beter te leren kennen

    Maar vraag gerust nog meer hoor, dan hoor ik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je award! Ik had het even heel druk en kon niet eerder reageren, maar ik ga binnenkort de vragen beantwoorden op mijn blog. Ik geef de award alleen niet door, als je het niet erg vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede avond,

    Bij deze zijn ze beantwoord, maar hoop dat ik het goed gedaan heb!

    Fijn weekend, en sorry dat het zo lang geduurd heeft.

    Veel Liefs,
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen