vrijdag 16 november 2012

Bijna de week voorbij en de Sint

Ik heb gisteren al de weekboodschappen gedaan omdat ik ervan uit ga dat het zaterdag een grote chaos zal zijn in Roermond. Niet alleen het outlet, maar ook alle winkelparken. Omdat ik altijd mijn boodschappen doe bij ah XL denk ik dat ik daar dan last van zou hebben. Hier ligt dat nl op een winkelpark.
Ik heb wat spullen gekocht die ook voor volgende week zijn, dus heb ik het weekgeld van volgende week erbij gestopt. Zoals het er nu uitziet hoef ik volgende week alleen maar wat versspul te halen en moet ik ruim uitkomen met mijn geld.

Voor de boodschappen was ik 82,09 kwijt inclusief spaarzegels voor 3,80.
Bij de lidl was ik 30,55 kwijt en bij ah 34,41. Maar omdat ik deze week wat spulletjes bij de action heb gekocht (gel en poetsspullen) zit ik boven de 70 euro. Voor volgende week heb ik dus nog een 60 euro over. 

Als ik naar mijn maandbudget kijk gaat het heel erg goed.
Ik heb pas 255,65 uitgegeven. Inclusief spaarzegels. (11 euro) Nog 94,35 over, maar al het geld dat ik overhield per week is al in de vakantiepot beland.
Het stapgeld heb ik deze maand besteed aan de sint cadeau's. Ik heb een aantal cadeau's gekocht die ik voorgeschoten heb. Dat geld komt dan weer terug van opa.
Tankgeld 130 euro is al op en ik moet nog een week met de tank doen. Dat wordt spannend, want het wegbrengen van dochter naar haar sport is altijd vaak en slurpt benzine. Moet lukken.

Over het algemeen gesproken heb ik het afgelopen maand best goed gedaan. Ik heb nog 6 dagen te gaan voordat de nieuwe maand begint.

Morgen komt de sint. Ik zal morgenavond of zondag foto's plaatsen. Wij zorgen dat wij rond 9.30 uur in het appartement zijn. Hopelijk zijn wij dan de drukte voor. Pffff ze verwachten nogal wat mensen. Ik ben heel erg blij dat ik mooi vanuit een woonkamer kan kijken. 

Fijn weekend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Netjes! Voor hoeveel personen is dat? Dan kan ik het vergelijken met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor 4 personen. Nu gebied mij te zeggen dat ik veel uit de vriezer heb gegeten. Had veel vlees, dus dat scheelt wel. Normaal ben ik 350 euro kwijt, maar nu wil ik dus 70 per week. Dat scheelt op 3 maanden 2 x 70 euro. Ik koop nu nog bewuster om binnen het weekbudget te blijven. Maak maaltijdsoepen, is ook heerlijk en lekker voedzaam.

      Verwijderen
  2. lees dat vaak ik ben zo weinig kwijt aan geld,en dan denk ik
    hoe doen ze dat toch?
    maar ik denk dat het bij velen zo gaat je haalt ook dingen uit de vriezer, dat doe ik bijna niet.
    wat zit er bij mij in de vriezer:
    brood want dat koop ik 1x per week.
    vissticks van iglo
    spinazieblokjes
    overgebleven stampot en macaroni.
    patatjes en lekkere hapjes( bamiblokje-frikandelletje-bitter-
    balletjes en kippedingetjes) allemaal mini,s hoor.
    ik moet er wel mee beginnen om er meer in te gaan doen, maar
    ik vind vers het lekkers.als je er weinig in hebt kan een klein diepvriesje kwa stroom niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zou kunnen beginnen met groente die je als grotere verpakking koopt of in de aanbieding. Die kleinsnijden en dan de vriezer in. Bv. prei, paprika, rode kool. Zulke dingen en die haal je er dan gemakkelijk een keer uit. Scheelt in geld en op de dag dat je het eruithaald ook tijd. En ook grotere hoeveelheden koken en die extra portie de vriezer in. Spaart echt geld uit.

      Verwijderen
  3. Hoi, ik heb je een Award gegeven! Kijk even op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen