Pagina's

woensdag 14 november 2012

GUI.DO WEIJ.ERS

Gisteravond zijn wij dus naar Gui.do Weij.ers geweest. Dit was een try out voor de tv uitzending op 30 december.
Wij hebben volop genoten van zijn grappen en grollen. Natuurlijk werd de (Roermondse) politiek even genoemd en ook onze Sint die zaterdag aankomt. Dit zijn puntjes om het voor de zaal leuk te maken, maar niet om te gebruiken voor de uitzending.
Er zaten erg leuke stukken tussen en hij had de zaal op zijn hand.
Ja, heel erg leuk en ik zal 30 december ook zeker kijken naar het eindresultaat. Na afloop hebben wij nog een wijntje gedronken en toen weer huiswaarts.
Mijn moeder is bij de kinderen gebleven. Oppassen mag ik niet meer zeggen, want oudste zoon vind dit allemaal niet meer nodig. Omdat hij zelf tot half negen weg moest heb ik mijn moeder geregeld. Anders hadden ze best die paar uurtjes samen alleen kunnen blijven. Langzaamaan vind ik dat dit moet kunnen. Per slot gaat hij ook al soms stappen. Hij kan dan best voor zijn zusje zorgen.

Gisteren had ik nog een leuk krijgertje. Onze zoon gaat zoals gezegd bij een jeugdcarnavalsvereniging. Hiervoor dien je zelf de broek en blouse te kopen. De overige zaken krijg je van de vereniging. Die broek en blouse had ik dus al gekocht. 50 euro voor de broek en 20 voor de blouse.
Kreeg ik gisteren van een moeder van een ander jeugdlid 4 broeken. 2 x 2 in dezelfde maat. Ze zei dat die vaker vies werden en dan was een 2de broek gemakkelijk. Nou hier was ik erg blij mee. De twee kleinste broeken zitten iets strak maar daar verzet ik wel de knoop van. Kan hij daar dit jaar mee doen en dan geef ik ze weer door. De andere twee broeken zijn dus voor volgend jaar.
Ook zei de moeder mij een winkel waar ik die broeken voor 19 euro kan kopen.
Gisteren heb ik dus de door mij gekochte broek teruggebracht. Hoppa, 50 euro weer terug in de pocket.

De sintcadeautjes heb ik bijna bij elkaar. Ik ben ook erg benieuwd wat de kinderen zullen zeggen van hun theatercadeaubonnen.

Wat mij betreft mag de sint komen.

5 opmerkingen:

  1. Je woont toch niet in een dorp dat begint met een a?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijkbaar is het antwoorden met mijn mobiel niet goed gegaan. Nee, gelukkig niet. Daar is zelfs geen winkel. Onze vrienden wonen daar wel. Wij wonen in een dorp met een h aan deze kant van de maas. Nu weet je het vast en zeker. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mooi verdiend! En wat aardig van die moeder.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag, eindigt de naam van je dorp met een n of met bosch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem,
      Als jij mij mee verteld over wie jij bent behalve anoniem, dan zal ik ook vertellen waar ik vandaag kom.

      Verwijderen