maandag 5 november 2012

WEER GOED GEGAAN

Afgelopen week is het weer goed gegaan.  Voor de boodschappen heb ik 71,69 uitgegeven. 1,70 teveel maar daar zat een fietslampje bij en nog een nabetaling van dochter en de koopzegels. Als ik dat niet mee zou tellen zit ik op 60,89 en dat vind ik erg goed. Die 1,70 heb ik uit een ander potje gehaald.
Deze week niets extra's in de spaarpot.

Omdat manlief weg is geweest was het erg rustig op alle gebied. Vreemd eigenlijk want het leven hier gaat gewoon verder, maar toch. Zonder hem is alles anders. Op het einde van de week gaat hij weer een paar dagen.

Onze dochter zit vanaf deze week in een nieuwe groep bij de atletiek. Ze is junioren geworden en dat betekent dat ze nu 3 keer per week kan trainen.
Voorlopig rijd ik twee keer en vanaf februari rijdt een andere moeder 2 keer omdat die zelf ook gaat rennen. Dan hoef ikzelf nog maar 1 keer te rijden buiten de wedstrijden om.

Morgen hebben wij de begrafenis van mijn oom. Mijn nicht heeft alles goed geregeld. Het zal allemaal in erg kleine kring zijn. Wij zijn met zijn 18 als iedereen er zal zijn. 8 nichten en neven met aanhang. En de oudere broer met vrouw en mijn moeder. De nalatenschap is overgedragen aan de notaris en daarvoor hebben wij al toestemming moeten geven voor afhandeling van alle zaken.

Natuurlijk volg ik ook alle financiële zaken die ons te wachten staan voor het nieuwe jaar en voor 2014. Er wordt zoveel over gezegd in alle blogs, ik wacht maar rustig af. Daar gaat mijn begroting voor 2013. Maar toch, ik hoef alleen aan te passen wat gewijzigd gaat worden. Valt dus eigenlijk wel mee wat ik daarvoor nog moet doen. En hoe het financieel gaat vallen moeten wij allemaal nog afwachten.
Hoe gaat het met jullie met de financiën?




3 opmerkingen:

  1. Wat 2013/14 brengt op financieel gebied, daar hou ik me nog niet mee bezig. Komt tijd komt raad... Ik ben inmiddels 43 en heb me alijd weten te redden, dat zal volgend jaar dus ook wel lukken...
    Sterkte morgen bij de begrafenis van je oom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je er zo bewust mee bezig bent, let je goed op alles!
    Hier soms boven de begroting en soms eronder, dus voor nu speel ik nog even quitte.

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan er financieel wel op achteruit, maar ik probeerde toch al zo min mogelijk geld uit te geven, dus dat verandert niet.

    BeantwoordenVerwijderen