Pagina's

maandag 17 december 2012

Drukke dagen achter de rug

Zo, de feestjes zijn achter de rug. Onze dochter heeft een heel leuk slaapfeestje gehad. De zeepkettingen waren echt een succes. Ik had er nog kralen bijgekocht en nog een aantal kleine zaken. Daarnaast de kosten voor de friet en de brunch de volgende dag. Dit betekende toch dat er nog een aardig bedragje bovenop die 31 euro kwam. Dat maakte helemaal niets uit. Het is erg leuk geweest.


Zie hier het resultaat van het knutselen.

Ik ben deze maand wel royaal over mijn budget gegaan. Maar goed dat er een overschotpotje is waar ik uit kan pakken als ik tekort kom. De rest haal ik van de spaarrekening. Helaas het zij zo. Ik wil donderdag alles op 0 zetten en het jaar afsluiten. Ben wel benieuwd naar alle jaarcijfers het afgelopen jaar.
Ik heb de 3000 euro nog niet overgeboekt. Ik weet ook niet of ik dit nog wel doe op het einde van dit jaar.
Vooral omdat ik toch aan de spaarrekening moet komen door alle kosten van afgelopen maand. Ik wil mijn buffer toch eerst aanvullen. De 3000 euro staat wel al op de spaarrekening die ik gebruik om mee af te lossen, maar laat ze even staan.

Ook hebben wij gistermiddag een surprisemiddag gehad met ons fluit en trommelkorps en de schutters van de vereniging. Wij hebben allemaal mogen schieten met de buks. De kinderen met een luchtdrukbuks. Onze dochter vond het geweldig. Eerst hebben ze alles uitgelegd gekregen en daarna mochten ze schieten. Allemaal mochten wij na iedere ronde een cadeau uitkiezen. Het was heel erg leuk.
's Avonds hebben wij wat eten gehaald en toen ben ik om acht uur naar bed gegaan. Ik was heel erg moe na twee lange dagen en twee hele korte nachten.

Vanmorgen de badkamer en wc gepoetst en ik ben wel weer bij in huis. Kunnen wij ons langzaam richten op de komende feestdagen.
Eerste kerstdag gaan wij naar mijn zus en tweede kerstdag blijven wij lekker thuis. Veel hoef ik niet meer in huis te halen. Ik heb op het vlees na wel alles in huis. Ook daarom ben ik over het budget gegaan. Ik heb eigenlijk vooruit gekocht.
Morgen moet ik nog naar de kapper. Ook dat moet dan nog betaald worden.

Donderdag de kerstviering van mijn dochter. Daar hebben wij 's avonds een lichtjestocht van. Samen met mijn man en zoon gaan wij daar naartoe. Zoon heeft deze week nog een zware week met leren en een presentatie geven. En dan heerlijk genieten van zijn vakantie.
Komend weekeinde hebben wij een verjaardag van een vriend die 50 wordt. Zondag moet ik EHBO'en bij de cross van mijn dochter die bij ons in de buurt gehouden wordt. De week zit dus voor iedereen aardig vol.

Voor wij het weten is het 31 december en start 2013.
Kunnen wij ons gaan richten op de plannen voor het nieuwe jaar.


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit zeg!
    Mijn dochter heeft vrijdag op de valreep ook nog een presentatie, net als je zoon. Maar daarna is het dan toch heus vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, die kettingen! :)

    Ik had gisteren een domper op het budget, of ik "even" 600 euro aan de belasting wilde terugbetalen... Zucht!

    BeantwoordenVerwijderen