Pagina's

zaterdag 29 december 2012

GIVE AWAY

Op de valreep in het oude jaar, maar als voorschot voor het nieuwe jaar begin ik met twee give aways.

Als eerste:

Hypotheekvrij, je huis aflossen in 10 simpele stappen van Gerhard Hormann


En als tweede:

Eigenwijs je hypotheek aflossen van Marieke Henselmans



Je mag maar inschrijven op één boek zodat er meer mensen kans hebben.
Ik vind dit wel leuk om weg te geven. Heb zelf de boeken met veel plezier gelezen en wil er andere mensen blij mee maken.

Dus, wil je in aanmerking komen voor één van de twee boeken dan reageer hier beneden vóór 4 januari.
Dan zal ik bekend maken wie welk boek ontvangt.


FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL
TOT IN 2013.





30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give-away; mag ik meedoen met het eerste boek? Hele fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil ook graag het boek hypotheekvrij lezen :-)

      Verwijderen
  2. Mij lijkt het boek van Marieke Henselmans wel wat, daar ga ik voor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik wil graag in aanmerking komen voor het boek van Marieke Henselman :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees altijd je weblog maar ik reageer nooit maar ik zou graag in aanmerking komen voor het tweede boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook graag meedoen voor het boek van Marieke :) Leuke give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie ook een fijne jaarwisseling Monique!
    Ik wil NIET meeloten voor de boeken hoor....wij hebben geen eigen huis.

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zo'n give away. Ik vindt het super lief van je dat je de boeken aanbiedt, je had ze immers ook gemakkelijk op marktplaats kunnen verkopen.
    Ik wil heel graag meeloten voor het boek van Marieke Henselmans eigenwijs je hypotheek aflossen.

    Groetjes,
    Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk en lief! Ik zet net de eerste stappen in blogland en zou graag voor een van beide boeken in aanmerking komen.
    Een heel goed 2013 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke actie.Ik zou ook graag mee willen doen. En dan graag voor het eerste boek. Heb zelf geen blog, maar lees wel mee.
    groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee aan deze give away en dan voor het boek
    van Marieke Henselmans.
    Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013.

    Groetjes,Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik zou graag in aanmerking komen voor het tweede boek van Henselmans. Fijne jaarwisseling en het beste voor 2013! Groeten, Ineke S.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Las net een stukje over het eerste boek in de Zin van december. Ik wil dan ook graag meeloten voor het eerste boek "Hypotheekvrij" van Gerhard Hormann. Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013. Gr. Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooh wat leuk ik wil graag meedoen voor het eerste boek hypotheek vrij in 10 stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook ik ding graag mee voor het eerste boek!
    Manlief heeft zijn ontslag gekregen, toch willlen wij blijven proberen om een stukje hypotheek af te lossen. Alle tips zijn welkom! groeten , Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga die van Marieke binnenkort bij de bieb lenen :-)
    Leuk idee van die give away!

    Groetjes, VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke give away, ik wil graag meedoen voor het boek van Marieke.
    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marieke haar boek is bij ons in de bieb nog niet te reserveren: wil ik graag voor meeloten.

    WG

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!
    Ik wil wel een kansje maken op het boek van Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke actie! Graag zou ik het boek van Hormann eens doornemen. In 2012 is het voor het eerst gelukt goed te budgetteren en heb ik kunnen sparen. In 2013 wil ik starten met aflossen van onze hypotheek. Daarbij kan ik we wat hulp gebruiken. Voor iedereen alle goeds gewenst. Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, hier een lurker... Ik kan helaas niet boeiend genoeg schrijven voor een blog.... Maar ik zou graag meedoen voor het boek van Gerhard Hormann. Wij zijnook begonnen met aflossen!

    groetjes Geliza

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke actie! Ik wil graag inschrijven voor het eigenwijze boek, lijkt me echt iets voor mij!
    Groeten en alvast een fijne jaarwisseling.
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke give-away, ik wil wel kans maken op het boek van marieke
    groetjes en een fijne jaarwisseling gewenst door monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Door jouw blog zijn wij ook begonnen aan het aflossen van onze hypotheek, hebben nog een lange weg te gaan... Ik zou graag meedoen voor het eerste boek, hypotheekvrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou graag meedoen voor het tweede boek, het boek van Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goeie give-away! Ik loot graag mee voor het eerste boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. `Wat een leuke give-away! Als ik zou mogen kiezen ga ik voor het eerste boek: hypotheek vrij! Om mijn plannen wat meer handen en voeten te geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk , ik zou graag meedoen voor het boek van Marieke, misschien dat onze aflosplannen dan werkelijkheid gaan worden.

    Groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dag, ik zou graag het boek van Marieke willen lezen om zo aan onze aflosplannen te beginnen.

    Groet, Linie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away, ik wil graag meedoen voor het het boek van Marieke Henselmans.
    Groetjes Elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen