Pagina's

donderdag 20 december 2012

Update jaarcijfers 2012

UPDATE

Wat ik vergeten ben te vermelden is dat wij om de pot diversen eigenlijk uit te bannen, een pot gaan maken waar wij de kosten voor het huis uit gaan betalen.
Veel van die bijna 600 euro waren nl. voor het huis. Boeiboorden, hout, schroefjes, fietsreparatie, kraan enz.
Er komt een pot in huis te staan die gevuld wordt met 100 euro en waaruit dan deze kosten betaald worden. Is de pot leeg wordt deze weer aangevuld. Alle rekening zal ik bewaren zodat ik kan zien hoeveel er na een jaar uit betaald is.

Ook heb ik op de spaarrekening nog een extra buffer aangehouden voor onvoorziene kosten voor 2000 euro. Je auto kan stuk gaan, een apparaat gaat kapot of weet ik niet wat.

Gisteravond hebben wij alle papieren in orde gemaakt. De polissen opgeschoond, de rekeningen opgeborgen en de spaarrekeningen weer bijgewerkt. Vandaag de rekeningen op 0 zetten en als morgen het salaris van man komt kunnen wij beginnen met het nieuwe jaar. Wij zijn er klaar voor.

2 opmerkingen:

  1. Goed van je hoor dat je alles al zo keurig op de rij hebt voor komend jaar en ook voor onvoorziene dingen een buffer hebt. Hier is het ook bijna klaar, wij beginnen op 1 januari met de nieuwe planning.

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kost het groene kruis maar 8 euro, noemen zich meander. Krijg ook 5% korting op basis verzekering. Elk jaar zit er een bon in het blad waarop je je kunt aanmelden bij cz.
    Groetjes en hele fijne feestdagen, Kreeftje.

    BeantwoordenVerwijderen