Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Nieuwe indeling

Omdat dochterlief al de hele week thuis is (sorry Zena, volgende keer beter) en de voetpaden nog niet sneeuwvrij zijn heb ik tijd om eens wat te proberen.

Ik heb dan ook de tabbladen gemaakt die ik graag wilde hebben.

Werp maar eens een blikje daarin.

Misschien kunnen jullie mij zeggen hoe ik een excel bestandje kan importeren, zodat de bedragen netjes onder elkaar kunnen.

Ook zou ik het wel leuk vinden als ik 'echte' tabbladen heb.

Wie kan mij helpen?

Bij het jaaroverzicht staan al mijn maandelijkse uitgaven (behalve carnaval en zomervakantie) Ik heb een budget voor de zomervakantie en probeer mij hieraan te houden. De carnaval is niet gebudgetteerd. Wat het kost, dat kost het.
Ook het zakgeld van de kinderen staat er niet bij. Het zakgeld van manlief en ik is gewoon 50 euro per maand. De seizoenskaarten van zoon en manlief en het gelijke bedrag voor dochter ook niet. Evenals het theaterabonnement. Ik probeer met 300 euro rond te komen.

groetjes en tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Lekker gerommeld aan logje, niet verkeerd! Ik heb in bed gelegen vanmorgen, was nog steeds niet bij van het weekend en manlief had vroege, daar werd ik dus wakker van om 5 uur ;(

    We spreken echt nog wel af! Vertroetel de kleine grote meid maar lekker!

    Heb in je kasboekje gespiekt: we hebben veel bijna dezelfde budgetten! Grappig:) Iets minder uitgaan, meer boodschappengeld. Krijg jij nooit rare reacties op het publiceren van bedragen? Ik wel dus, de reden dat ik ze niet meer publiceer tegenwoordig. Wel jammer, eigenlijk...

    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Zena,
      Af en toe krijg ik die wel, maar dat weerhoud mij niet om dit erop te zetten. Bv over de kapper, maar zolang ik alles kan betalen is dat onze eigen keuze. (trouwens ook dan nog steeds ;-))
      Gewoon doen Zena, het is jouw blog. Jij mag erop zetten wat jij wil.

      Verwijderen
  2. Mooi! Goed te zien dat de rente direct daalt... en dat vind ik nu net het minpuntje van onze hypotheek. De rente daalt steeds, maar de maandsom blijft steeds gelijk. We zijn verplicht om af te lossen, wat meer voordelen heeft dan nadelen, maar eens even niet aflossen en enkel rente betalen is bij ons geen optie. Het zij zo. En het is goed eigenlijk, want zo hoeven wij geen karakter te hebben om af te lossen ;)

    Geniet van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nena,
      Vroeger, 25 jaar geleden had ik ook zo'n annuïteitenhypotheek en hoefde je niet na te denken over aflossen. Dat ging vanzelf en zat in het bedrag. Het nadeel nu is dat als je niet extra aflost, je hypotheek straks als je 65 bent in volle glorie nog aanwezig is, zonder hypotheekrente aftrek.
      Daar moet ik eerlijk gezegd niet aan denken.

      Verwijderen
  3. Ze ziener mooi uit! Je bedoelt toch de links bovenaan de pagina?

    BeantwoordenVerwijderen