Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Uitslag Give Away

De uitslag van de Give Away heb ik aan mijn zoon overgelaten. Hij mocht kiezen. Alle namen heb ik opgeschreven en hij heeft uitgezocht.

KOPKA vond hij een mooie naam voor het eerste boek. Hypotheekvrij.
VEGGIEMO voor het tweede boek. Eigenwijs je hypotheek aflossen.

Dames heel erg veel plezier ermee.
Sturen jullie mij even je adres via de mail?

Ook wil ik jullie bedanken voor alle reactie's n.a.v. gisteren over het sparen van zoon. Ik vind het wel een erge goede van Fabiooltje om mijn zoon extra te stimuleren door ook 1% te geven over het gespaarde bedrag.
Daarnaast wil ik aangeven dat ik mij er niet mee bemoei wat hij koopt van het overige geld. Hij mag dit helemaal zelf weten.

Vandaag heeft hij 141 euro gekregen. Hij moest dus 70,50 storten maar hij gaf zelf aan om hier 80 euro van de maken. Dus straks zijn wij samen naar de bank geweest en hebben die 80 euro gestort.
Het overige geld zit in zijn beurs en hij weet nog niet wat hij wil.

Bedankt allemaal.




3 opmerkingen:

  1. Ik ben heeeel blij met het feit dat ik het boek heb gewonnen! Geef die lieve zoon van jou maar een extra dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend goed dat je je zoon zo leert met geld om te gaan en lief van je dat je hem extra 'rente' geeft!

    BeantwoordenVerwijderen