maandag 18 februari 2013

Heerlijk leven!!!!

Vandaag schijnt de zon volop en ik ga fluitend mijn dag door. Wat is het leven toch heerlijk. Het is altijd fijn om omringd te zijn door fijne mensen. Via mail, facebook, blog, telefoon maar vooral ook door echte contacten.

De laatste weken zit ik echt in een opwaartse lijn. Het leven is weer mooi. Ruim 3-4 jaar geleden hebben ik diepe dalen gekend en gedacht hier nooit meer uit te komen, maar VANDAAG, vandaag is een dag dat alles mij toelacht.
De zon schijnt. Het leven is goed.

Laten wij er van genieten!!!!!

11 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je, Vlasje!
    Aangezien ik nog steeds ben geveld door de griep, is het voor mij niet zo'n stralende dag te noemen:)

    Maar jij moet er gewoon flink van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom je binnenkort een bezoekje brengen en straal ik mijn positiviteit over op jou. ;-)

      Verwijderen
    2. Lief van je!

      Sorrie dat ik je vlasje noemde, dat klopt niet. Weet niet hoe ik er bij kwam als ik het teruglees! Bloos!!

      We gaan zeker koffie doen en die zitzak wil ik ook wel graag overnemen. Wat wil je er voor hebben?

      Verwijderen
  2. Dat is nou nog eens mooi! :) Geniet ervan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te lezen! Méér van dat alles! Fijn voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het goed gaat. Het mag ook wel eens meezitten, toch? Het het fijnste is....dat je je er van bewust bent en er dus ook volop van kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat je zo blij bent. ;-) Hopelijk kan je dit goede gelukkige gevoel morgen ook nog vasthouden. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook regelmatig van die dagen dat alles meezit en alles leuk is. En ja we hebben de lente in onze kop he. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je achtergelaten bericht. Ik kende jouw blog nog niet, dus ik ga je ook volgen.
    Fijn dat je zoveel positiviteit voelt, na een moeilijke periode. Herkenbaar, alhoewel ik je achtergrond niet weet. Mijn ervaring is, is dat je sterker bent dan je denkt. De lente komt er aan. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen