Pagina's

zondag 24 februari 2013

Sneeuw........Geld en tevreden zijn.

Het sneeuwt hier alweer vanaf gisteren en het sneeuwt nog steeds. Manlief is alweer voor de derde keer nu aan het sneeuwschuiven. Er ligt toch zeker weer 10 centimeter en als ik naar buiten kijk en de verwachtingen in de gaten hou krijgen wij er nog wel wat bij vandaag.

Vanmiddag hebben wij een winterconcert. Dan hebben wij met het fluit- en trommelkorps, de harmonie en een kinderkoor een gezamenlijk concert voor de inwoners van ons dorp. Dat is een erg leuke activiteit. Wij spelen één gezamenlijk stuk van A.b.b.a Gold en verder nog 4 eigen stukken per vereniging. Zelf speel ik op klokkenspel en Marimba. Ik ben er best trots op dat ik op zo'n mooi instrument mag spelen.

De boodschappen van deze week zijn weer binnen en de envelopjes voor de nieuwe maand gevuld. Wat geeft mij dat toch iedere maand weer een rijk gevoel. Wetende dat je voldoende geld hebt om de maand rond te komen. Ik weet het, natuurlijk hebben wij genoeg achter de hand, maar toch wil ik altijd uitkomen met deze envelopjes. Het is meer dan voldoende voor ons gezin.
En voor degene waarvan ik zo'n leuke reactie's kreeg over mijn positieve gevoel. Ik zit nog steeds in die flow en hoop er voorlopig ook in te blijven.
Ik ben echt erg gelukkig. Daar kan geen reuma en dagelijkse pijn in mijn been helemaal niets aan veranderen. Ik ben en blijf heerlijk tevreden met mijn leven.

Fijne zondag allemaal!!!!!!!

12 opmerkingen:

  1. Super, ik krijg zelfs een goed gevoel van het lezen van je blogje! Deze maand heb ik voor het eerst envelopjes gepakt en het gaf mij ook een lekker gevoel. De envelopjes zijn gevuld, nog een beetje in de portemonnee voor de 'fun' en we kunnen weer een maand vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer van die blije berichten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die flow werkt aanstekelijk :)

    Hier ook weer sneeuw. Keihard onderuit gegaan toen ik terugkwam van de bakker, maar niets ergs.

    Heb jij dat ook, dat geld almaar minder belangrijk wordt? Waarmee ik het volgende wil zeggen: alles is onder controle, geen geldstress meer. Het wordt hoe langer hoe minder bepalend voor hoe ik leef, en dat is wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt. Ik heb zo'n euforisch gevoel. Zo'n soort juichstemming waarin je zit. Je hebt gewoon genoeg om van te leven. En hopelijk mag dit nog lang zo blijven. Je leeft je leven en op de achtergrond lopen de rekeningen gewoon hun werk te doen. Geld om de vaste lasten te betalen staat altijd klaar.

      Verwijderen
  4. Heerlijk dat je zo blij en gelukkig bent. Zoiets werkt erg aanstekelijk, weet je dat? Geniet maar fijn verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels is het hier weer groen, maar wij werden zondag ook wakker in een witte wereld. Alweer. Ik heb het nieuwtje er nu wel een beetje af...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great work! That is the kind of info that are meant to be shared around the internet.
    Shame on the search engines for not positioning this submit upper!
    Come on over and visit my web site . Thank you =)

    my page ... huis huren frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and the rest of the website is also very good.


    Have a look at my blog ... luxe vakantiehuisje huren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. When someone writes an article he/she keeps the thought of a
    user in his/her mind that how a user can be aware of it.
    Therefore that's why this piece of writing is outstdanding. Thanks!

    Feel free to surf to my weblog; luxe vakantiehuis frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Piece of writing writing is also a excitement,
    if you be familiar with after that you can write otherwise it is difficult to write.


    my web blog; luxe vakantiewoning frankrijk huren ()

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello mates, its enormous paragraph on the topic of educationand entirely defined,
    keep it up all the time.

    Also visit my site vakantiehuizen

    BeantwoordenVerwijderen