Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Drukke week geweest

Afgelopen week heb ik geen tijd gehad om een blogje te maken. Ik heb de garage onder handen genomen. Mijn enige struikelblok hier nog in huis.
Eerst de kasten leeggemaakt en verplaatst en daarna weer ingeruimd. Wij hebben twee planken erbij gekocht inclusief drager voor een bedrag van 16 euro. Daarnaast hebben wij de open schoenenrekken afgebroken en manlief plaatst die naast de twee kasten. Wij wilden er een aanrechtblad overheen maken maar toen kregen wij ineens het idee om de open rekken af te zagen en op manliefs hoogte als blad te maken. Dus ook alweer geen aanrechtblad nodig. Wat zijn wij toch creatief in het bedenken van goedkope oplossingen. haha.
Dus voor een luttele 16 euro hebben wij nu wat wij willen. Zodra alles helemaal klaar is zal ik wel een foto plaatsen.

Mijn voorraadkast ziet er schitterend uit evenals de schoenenkast.
Door die extra planken creëer je heel veel ruimte en overzicht extra.

Ook zijn wij gisteren samen gaan winkelen. Dochterlief had een schoolfeest 's middags en zoonlief zat op school. Mijn man had zich vrijgenomen en samen zijn wij gaan winkelen. In een spijkerbroeken zaak in de stad kon je twee broeken kopen voor 100 euro. Omdat deze normaal ruim boven de 50 euro uitkomen (tenminste degene die wij willen hebben) is dit een heel interessante actie. Manlief een broek en ik er eentje. Zo hadden wij toch al vlug een 40 euro minder uitgegeven.
Ook heb ik een bikini gekocht. Ik weet het, het weer is er nog niet, maar de collectie is wel al binnen en omdat ik een erg moeilijke maat (cup F en klein broekje) heb moet ik er als eerste bijzijn wil ik kunnen slagen.
Ook dat is dus heel goed gelukt. Ikke dus heel blij.

Samen hebben wij gelunched en nog wat prulletjes gehaald. En daarna weer huiswaarts gegaan. Manlief heeft gekookt omdat ik wel erg moe was van het winkelen en van twee dagen werken in de garage.
Na het avondeten is mijn vriendin nog langs geweest en zijn wij begonnen met het uitzoeken van een vakantie. Het wordt zoals het er nu uitziet Kre-ta, rethym-non. Hier vind ik de nostalgische griekse plekjes die ik zo graag wil zien.

Al met al lag ik erg laat in bed en vanmorgen om 6.30 heb ik samen met zoonlief die een moeilijk wiskundeproefwerk had nog wat sommen doorgenomen. Daarna de was gevouwen en gestreken, gebeld met een vriendin en nu zit ik lekker even te bloggen.
Dadelijk met onze hond wandelen, lunchen met dochter en manlief en dan weer koken voor vanavond.
Na het avondeten heb ik nog een eindtoets voor de eh-bo. Manlief een info avond over cyberpesten en de kinderen gaan de mis dienen in de kerk. Vandaag is het Witte Donderdag.
Vannacht zal ik wel heerlijk slapen.
Dochterlief heeft morgen een vrije dag. Volgende week beginnen voor haar de entreetoetsen voor het vervolgonderwijs. Kijken waar ze na groep 8 terecht kan. Ik ben benieuwd.

Fijne paas(vrije)dagen allemaal en tot volgende week.

4 opmerkingen:

  1. druk, druk, druk. Geniet van je lange;)vrije weekend,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo tevreden bent over je garage! En mooi geslaagd bij het winkelen.
    Nu lekker genieten van het paasweekend :)
    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bezig bijtje jij! En nu lekker bijtanken. Goed weekend daar! Geniet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk druk druk.... Hopelijk kan je nu lekker uitrusten en genieten deze paasdagen. Pas je de link van mijn blog aan in je bloglijst? Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen