Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

Uitslag Give-Away

De winnaar van de give-away is. tatadada.

Jolanda van de blog Een beetje groener

Van harte gefeliciteerd Jolanda.
Ik heb via de mail al contact met je opgenomen.
Heel veel plezier ermee.


Mijn tabbladen zijn weer bijgewerkt tot en met februari, dus neem gerust een kijkje.
De komende weken krijg ik het weer druk want ik ga weer iemand helpen zijn financiën op orde te krijgen. Dit is erg leuk werk en geeft mij veel voldoening.

Fijn weekend allemaal.


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jolanda! Altijd leuk om iets te winnen vind ik altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Dank je wel!
    Ik heb je al terug gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je anderen helpt daarmee, zou dat ook graag doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen