maandag 29 april 2013

Mijn gezin is er klaar voor

Morgen vindt in Roermond de Ci-ty-Run plaats. Een ren-evenement voor jong en oud.
Mijn dochter rent mee via haar ateletiek vereniging. Onze zoon met zijn school, het lyceum, en mijn man voor de fun. Heb op facebook gezet dat hij voor mij rent. hihi.


Het wordt een hele leuke dag waarbij mama ze alledrie gaat aanmoedigen.
Wij gaan op de fiets zodat wij aansluitend lekker een terrasje kunnen pikken met een heerlijk wijntje.
Morgenavond kijken wij wel naar het nieuwsoverzicht om 20.30 uur en zien dan een samenvatting van de dag.
Hebben jullie ook leuke plannen voor morgen of zitten jullie voor de tv?
 

2 opmerkingen:

  1. Lekker zo'n sportief dagje samen. Veel plezier samen!
    Ik krijg morgen eindelijk een nieuw terras van Senior:) Nuttig dagje. Ik moedig dan ook aan en zorg voor eten en drinken (en Junior, natuurlijk:)

    Jullie veel plezier en zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan morgen met de kinderen een dagje naar de Apenheul. We zijn al diverse keren met koninginnedag naar een dierentuin geweest. Het is dan altijd heerlijk rustig. De kinderen kunnen lekker voor ons uit rennen zonder dat ik ze uit het oog verlies en zij kunnen alle dieren goed bekijken zonder dat er volwassenen voor hun neus staan. Het hele oranje gebeuren bekijken we idd 's avonds op het nieuws wel.

    Fijne dag.
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen