zaterdag 11 mei 2013

Weer terug

Gisterenmiddag zijn wij terug gekomen. De kinderen en manlief hebben het heerlijk gehad. Waarom ik niet???? Tja, ziek, zwak en misselijk.
Ik vertrok vorige week vrijdag met keelpijn. Dat is nog steeds niet over. Daar kwam verschrikkelijke hoofdpijn bij en oorsuizen. Zo hard tegen elkaar die twee oren. En ik zit er tussen in. haha. Ik kan het ook niet anders omschrijven.
Ik heb een aantal dagen geleefd op paracetamol en ben één dag meegeweest naar het dolfinarium. Daarna heb ik drie dagen in bed gelegen en gisteren weer naar huis gekomen.
Vanmorgen was het nog helemaal niets, maar ik moest met dochterlief naar een blokmeerkamp. Och, ik ben er zelfs van opgeknapt.

Gisteravond heeft manlief mij verklapt dat wij morgenmiddag gaan brunchen als verrassing voor moederdag. Zo lief vind ik dat. Dit is de allereerste keer, ja echt waar, na 20 jaar dat manlief zoiets organiseert. Toen wij net verkering hadden heeft hij ooit The Phantom of the Opera geboekt en daar is het altijd bij gebleven. Hij is niet zo'n initiatiefnemer omdat ik altijd op de centen zit. haha. Maar nu hij volledig inzicht heeft en weet dat dit best kan, heeft hij geboekt. Daar verheug ik mij enorm op.
Water en thee drinken gaat best goed met mijn zere keel. Verder nog niets, maar daar red ik het morgen wel mee.
Dat moet goed gaan.

Hier nog een leuke foto van manlief, mij en de kids in het dolfinarium.



Volgende week weer een financieel blogje. Van de vertelsels van de depots klopt nog niet veel van. Ra-bo zegt dat het niet juist was wat de financieel adviseur vertelde, maar volgens mij heeft hij toch gelijk als ik de stukken juist lees. En nabellen moet ik blijven doen. Nu ben ik alweer ruim 14 dagen aan het wachten op antwoord. Schiet niet zo op.





12 opmerkingen:

  1. Hey leuk om eens een foto van jullie te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. Jammer dat je zo ziek was op vakantie.... beterschap, he!! Donderdag heb je een afspraakje dat je echt niet mag missen:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow: en geniet maar van je brunch! Morgen ben ik alleen, want de mannen gaan naar het circuit.

    Lief van je mannetje, hoor! Heel attent, ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, leuk om het gezicht achter je blog te zien. Leuke foto's idd!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er weer bent! En wat balen van dat lichaam dat niet meewerkte zeg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je zo ziek was...

    Wat lief van je man om te gaan brunchen vandaag. Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's...maar heel jammer dat je zo ziek was/bent.
    Wat lief van je man om een brunch te boeken...hopelijk was het leuk!

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap.
    Hier gaan we ook een voor een.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuke foto's maar o wat jammer dat je ziek was. Ik hoop dat je snel weer de oude bent en datje gisteren erg heb kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat sneu dat je ziek was!
    Leuke foto van jullie.

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/05/13/moestuin-maandag-2

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je niet fit was, maar des te leuker de foto én een superleuk Moederdag cadeau. Juist als dit geen gewoonte is waardeer je dit voor de komende 20 jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk en verrassend van je man zeg, na 20 jaar! Ik kan me voorstellen dat je blij was met zijn initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen