woensdag 2 oktober 2013

Beetje dom

Oei, oei.

Ik ben een slechte slaper. En 's nachts, als ik al niet aan het facebooken ben of wordfeud of candy crush, hihi, je moet de tijd toch omkrijgen, lig ik te denken. Ja, ik ben al twee jaar erg blij met mijn sam-sung 2.
Gisteren was de gehele dag een storing in het betalingssysteem van de ra-bo.
Gisteravond laat tegen half twaalf kregen wij via fb een berichtje dat de storing verholpen was.
Ik kijken of de kinderbijslag gestort was. Nee, nog steeds niet. ??? vreemd, hoe kan dat.
Nou ja, dan maar wachten, misschien is het morgen wel opgelost.

En vannacht ging het lampje branden.
Zoals gezegd leven wij nu van mans salaris en heb ik mijn rekening opgezegd. Netjes aan het -u-v-w en mijn pensioen doorgegeven dat mijn nummer gewijzigd is, maar .......... je voelt hem al aankomen.
Niet aan de s-v-b.
Ben direct gaan kijken of het klopte wat ik dacht en jawel hoor. Nou, dan kan ik nog lang wachten he.
Ingelogd bij digid en daar mijn nummer gewijzigd. Te laat natuurlijk. Nu maar wachten totdat ik een brief ontvang en ik alsnog de kb krijg.

Gisteren heb ik ook nog een telefoontje gepleegd naar mijn verzekeringsmaatschappij over de kentekenplaten. Omdat wij all risk verzekerd zijn krijgen wij het bedrag terug. Het is ook al geregeld en ze hebben het geld gestort.
Ik kreeg diverse vragen wat de dieven nou moeten met die platen. Nou, tanken zonder betalen, ramkraak, overval en gestolen auto's mee vervoeren naar het buitenland. Omdat wij in de grensstreek wonen komt het stelen van platen hier geregeld voor.

Ook heb ik mijn jaaroverzicht bijgewerkt en de extra aflossingen.
Samen met dochterlief wafels gebakken voor mijn zoon die alsnog in de klas wilde trakteren. Vanmorgen is hij met 35 wafels vertrokken.
Bezig bijtje geweest.
Nu al gedweild, kids de deur uit, even gelezen, afgewassen en zo dadelijk ga ik naar de basisschool waar de start van kinderboekenweek is. Ook wordt de bieb officieel geopend en zijn de ouders van harte welkom.
Dan gaan wij dus even kijken.

Fijne dag allemaal.

Update:
Kijk eens wat mooi. Dat kleurt je dag toch helemaal.


10 opmerkingen:

  1. Het scheelt dat jij ook wel de boodschappen kunt doen zonder de kb, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, dat zit al in de envelopjes. Neemt niet weg dat ook wij er recht op hebben. Helaas zal het nu wel even duren.

      Verwijderen
    2. Kleinigheidje houd je toch:) Kan iedereen gebeuren, hoor!! Het geld komt wel bij je terecht, volgens mij heb ik het ook eens gehad een paar jaartjes geleden. De SVB heeft zijn zaakjes wel op orde is mijn ervaring.

      Niet van wakker liggen hoor! Ik ben overdag best in de weer met geld en praktische zaken in het snotje houden en ik lig ook wel eens wakker, maar niet van zoiets. Meer prakkiseren over de familieperikelen met zus ofzo...
      Ik bedoel: je hebt het toch niet nodig om daar 's nachts mee bezig te zijn. RELAX! FLEX!
      Je zaken op orde is prima, maar draaf niet door he. Realiseer je gewoon hoe goed je het hebt. Geniet eens!!

      Dit is goedbedoeld advies, hoor! Je zegt het maar als het je niet zint:):)

      Verwijderen
  2. Dat je daarvoor nou wakker moet liggen ;) om zulke dingen te bedenken, iig heb je het juiste nummer nu doorgegeven,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik kan me voorstellen dat je daar aan denkt. Ik kon ook al niet op de internetbankier pagina. Balen overigens dat je niet kan slapen. Heb ik soms ook wel last vna hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het zo ongeveer al weer uitgegeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja , van zulke dingen kan ik midden in de nacht plotseling wakker schrikken !!
    omdat ik droom met een link naar ??
    of omdat mijn hersenen eindelijk dit soort informatie in alle nachtelijke rust kan opduiken ?
    ik hoef geen boodschappen te doen van de KB , maar het was 20 jaar toch zeeeeer welkom .!
    fijne dag verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi al die ballonnen maar zielig voor alle beesten in de natuur.... google maar eens op plastic soup (niet schrikken).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleurrijke foto zeg!
    Hoop je je kinderbijslag snel op je rekening heb, of je het nu wel of niet echt nodig heb, dat maakt toch helemaal niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier duurde het toen (ik was ook zo bijdehand ;)) een maand geloof ik, toen ik het had rechtgezet.

    BeantwoordenVerwijderen