maandag 4 november 2013

Kinderpostzegels Walibi

Even een klein leuk berichtje.

Dochterlief kwam tussen de middag juichend thuis. Ze hebben met de klas de tweede plaats gehaald als best verkopende klas van Nederland met kinderpostzegels.
Nou, ik juich met haar mee. Dat is een hele prestatie.
Het harde werken heeft geloond.

Als beloning mogen de 1e tien scholen naar Walibi op 9 mei.
Dat is de enige domper voor hun klas, want dan is hier nog meivakantie en een aantal kinderen zijn nog weg.

Een jongen bij haar in de klas had dit al op de site gelezen, maar meneer wilde zichzelf overtuigen. En ja hoor, ze stonden op de tweede plek. De andere leraren kwamen allemaal een kijkje nemen waarom die groep toch zo aan het juichen waren. Iedereen was blij voor hun.
Walibi in the pocket.

Fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk voor ze zeg, dan heb je ook nog een beloning voor je werk.
    Ik wilde je ook nog bedanken voor al je leive reacties op mijn blog. fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Ik werk zelf in het onderwijs en weet dan ook dat normaal gezien dit soort uitjes er om financiële redenen eigenlijk niet in zitten met een hele groep. Extra leuk dat ze nu wel kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat jij mijn eerste volger bent! Ik was helemaal verbaasd. Gelijk maar eens gekeken met wie ik het genoegen had. Je hebt een leuke blog helemaal in mijn straatje. Dus ik ga jou ook volgen. Tot gauw. groetjes van Shirley

    BeantwoordenVerwijderen