Pagina's

woensdag 20 november 2013

LOL

Wat heb ik een lol gehad eergisteren.
Onze zoon moest voor school thuis een drie gangen menu maken en zich houden aan de nibud richtlijnen voor het bedrag. De ingrediënten hoefde hij niet te tellen.
Hij mocht voor 9,09 euro uitgeven. Dit moest hij wel zelf bekostigen. (wij)

Samen met mij heeft hij een menu samengesteld.
Voorgerecht: chinese tomatensoep maken
Hoofdgerecht: broccoli, aardappelen en kipfilet
Nagerecht: pudding

Ook moest hij de tafel netjes dekken, afruimen, afwassen en een vragenlijst maken die de gasten moesten invullen.
Alles moet dan verzameld worden en tot een verslag gemaakt worden. Tevens moesten er foto's toegevoegd worden en die wil ik jullie niet onthouden.

Ik heb wat afgelachen, maar het eindresultaat mocht er zijn.













 


 











 



15 opmerkingen:

  1. Goed hoor!! Heel goed !! En hij had er echt plezier in kon ik zien !?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah wat leuk! En wat kijken hih en zijn zus (denk ik) trots! Complimenten, het ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en leerzame opdracht zeg, top. Mooie zoon heb je.
    Zou een opdracht zijn die ze aan elk kind zouden kunnen geven. Raakt zeer veel leerelementen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en nuttige opdracht! En was het lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het smaakte allemaal erg goed, alleen jammer dat er geen saus was.

      Verwijderen
  5. Leuke opdracht zeg en wat heb je een knappe zoon. Ik hoop dat hij het zo leuk vond dattie nu vaker wil koken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Scherp is een dunschiller hè?

    Ziet er allemaal heel erg lekker uit en volgens mij is hij er maar wat trots op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, wat leuk dat ze dat van school laten doen! Je zoon wordt nog een tweede Herman den Blijker ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke opdracht! ik kan het geloven dat jullie veel plezier hadden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat leuk zeg! wat heb je een leuke en knappe zoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er allemaal heerlijk uit maar wat heeft ie uit gespookt met de aardappels?
    Krijg er bijna medelijden mee haha
    Wat een leuke kinderen heb je :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het knap van hem! Wat voor opleiding doet hij?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is MEEEEEEGA schattig, zowel de opdracht als je zoon, wat een cutie ;)
    hahahahahaha, die aardappelschillen.... nou ja schillen???? hihihihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen