donderdag 12 december 2013

Dochterlief 12 jaar


Vandaag op 12-12 wordt onze dochter 12 jaar.
Een feestje waard, alleen niet vandaag haha. Vandaag is haar papa weg tot heel laat en zonder papa geen feestje. En komend weekend heeft ze zelf een disco, filmavond, renwedstrijd en schieten. Dus ze heeft geen tijd.
Nou dan toch volgende week. Maakt helemaal niets uit.
De verenigingen waar ze bij zit willen allemaal voor de kerst nog iets organiseren en natuurlijk wil ze erbij zijn.
Vandaag heb ik een lekkere biene-stich gekocht. Dat had ze besteld en wij hebben straks heerlijk samen gesmuld.
Vanavond doen we dat nog eens over.  Mijn moeder komt een uurtje op bezoek.
Ik had heerlijk al gekookt, maar de kids willen frietjes. Dan schuiven we het eten maar door naar morgen.

Verder heeft ze afgelopen drie dagen oefen-cito gehad. Ze heeft ze goed gemaakt, dus dat is al fijn om te horen. Ze vond het wel veel, maar nu is het achter te rug en vanmiddag hebben ze voor haar gezongen.

Ze is al een echte puber aan het worden. Gaat ijverig met je in discussie en weet haar woordje wel te staan. Nog steeds zijn wij blij dat wij haar een jaar langer op de basisschool hebben gelaten.

Elke dag ben ik dankbaar voor mijn twee grootste schatten die ik heb gekregen.




 
 
Lieverd, geniet van je leven.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Dat is zeker bijzonder om op de 12e van de 12e 12 jaar te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel hartelijk gefeliciteerd, maak er een geweldig feest van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een speciale dag was het gisteren voor jouw meid!

    BeantwoordenVerwijderen