Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Drukke dagen voorbij. Even helemaal niets.

Het feesten is voorbij.
Mijn dochter heeft een erg leuk kinderfeestje gehad. Haar laatste.
Dit was het resultaat van een middag hard werken.


 

 
 
 
De dames hebben zich goed geamusseerd en na afloop kregen ze nog frietjes en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.
 
Van mijn zus kreeg dochterlief nog een erg mooie taart die mijn nichtje gemaakt had.
 


De dag erna nog het grote mensenfeest.
En twee dagen erna de kerstdagen. Het zit er weer allemaal op.
Vanavond gaan manlief en ik naar een buuttegala. Hier komen allemaal buuttereedners uit brabant en limburg naar toe die hun carnavalsbuut gaan verkondigen. Een erg leuke avond.

En dan gaan wij langzaamaan naar de 31e toe en zit het jaar 2013 erop.

Het financiĆ«le jaar 2014 is voor ons al 7 dagen bezig. De jaarpotjes zijn gevuld en nu moet de buffer weer gevuld worden. Einde mei zal dit wel klaar zijn.

Rest mij verder niets dan jullie allemaal nog een paar rustige en gezellige dagen toe te wensen en een fijne jaarwisseling.

 


6 opmerkingen:

  1. Goed gelukt zo te zien! Zien er echt prachtig uit die cakejes. Lijkt me erg leuk en lekker voor de meisjes om mee thuis te komen na een feestje. Ik hoop dat je dochter heeft genoten van haar laatste kinderfeestje. En jij ook.
    Veel plezier vanavond (nog nooit van gehoord een buuttegala..maar in de streek waar ik woon kennen we geen carnaval helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die cakejes! En de taart ziet er ook geweldig uit!

    Jullie ook een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cakejes en taart zeg!!! Gezellige jaarwisseling en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er allemaal schitterend uit zeg! Prachtig. En alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, keer drie, prachtige cupcakes, super taart EN nu al de potjes gevuld voor 2014. Respect. Wij hebben vanmorgen met ons twee, onder het genot van een au-laitje wat wensen doorgesproken voor het budget van volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen