vrijdag 13 december 2013

Gewoon mooi......

Ik wil jullie dit niet onthouden wat ik vanmorgen als ik uit het raam kijk zie.

Hoe schitterend mooi is dat toch.


Alles is wit.
In de verte recht vooruit die bosjes, daar schijnen enkele hertjes te wonen.
Al diverse mensen hebben ze gezien tegen de avondschemering. Helaas is het mij nog niet gelukt. Als ik bij mijn dochter op de zolderkamer sta zou het toch een keer moeten lukken, maar helaas.

Ik blijf opletten en het zou helemaal mooi zijn om een foto te kunnen maken.

Ik doe mijn best.

Fijn weekend allemaal.

10 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Wel grappig om te zien, want een gedeelte van de foto lijkt precies op mijn oprit + uitzicht aan die kant. Hertjes heb ik hier al wel gezien, maar nog niet op de foto kunnen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, schitterend! Woon je buitenaf? Of heb je dit uitzicht vanuit de stad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon aan de rand van een dorp in een woonwijk maar dan inderdaad ook aan de rand. Ooit zal het bovengedeelte bebouwd worden en zijn wij het uitzicht kwijt. Toch is dit al 12 jaar zo en ziet het er niet naar uit dat het daadwerkelijk gaat gebeuren. Achter die wal in de verte begint Nationaal park de Meinweg. En wat je in de diepte ziet staat bij echt hoog water onder. Dit is tot nu toe twee keer gebeurd, dus het zal nooit bebouwd worden.

      Verwijderen
  3. Wat zul jij genieten,elke keer,als je de gordijnen open doet
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jij met die hertjes hebt, heb ik met zeehonden. Ik fiets wel eens langs de Westerschelde waar iedereen altijd zeehonden ziet, maar ik heb ze echt nog nooit gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig uitzicht en die hertjes zie je straks heus wel als ze honger krijgen komen ze vanzelf dichterbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Zoals ik al zei op fb :)

    Ik heb een nieuwe stek. Lees het hoe en waarom op mijn logje :)

    BeantwoordenVerwijderen