vrijdag 24 januari 2014

Firefox

Na omzwervingen ben ik via Internet Explorer 9 naar Google Chrome naar IE 11 gegaan en weer terug naar IE 10 en nu beland bij Firefox.
Ik heb afgelopen dagen zoveel problemen gehad en dacht het gevonden te hebben om terug te gaan naar IE 10, maar mijn favoriete spel Candy Crush lukte niet, kon binnen Rabobank Telebankieren niets meer, kon niet inloggen in magister van de school van zoonlief en de computer viel wel een keer of 6 per dag zomaar uit.

Op verzoek van een paar van jullie heb ik Firefox geïnstalleerd en zowaar, alles werkt naar tevredenheid. Ik durf nog niets hardop uit te spreken, maar ik heb het idee dat eindelijk alles werkt.

Vanavond zal ik ook de eerste extra aflossing verrichten van 2014. Nog even met manlief overleggen hoeveel, want de vloer wordt enkele maanden eerder besteld. Deze week zit er namelijk 25% korting op de vloer en omdat wij 82-85 m2 moeten hebben, scheelt dit wel even een 520 euro.
Dit schieten wij dan gedeeltelijk voor van het aflossingsgeld. In mei/juni zullen wij dan de overige 2.500 storten.
De ondervloer die wij hebben liggen is goed, dus kost geen extra geld.
Alleen de plinten moeten wij nog kopen, deze kosten 7 euro per 2.40m. En nog kleine plakstrippen voor rond de kozijnen en bij de deuren.
In totaal zal dit een 200 euro betreffen. Echter deze gaan wij ook pas kopen zodra er een 20% kortingsaanbieding is. Wij hebben de tijd, en daarmee kunnen wij ons voordeel doen.
In totaal zullen wij dan 560 euro minder uitgegeven hebben. Kan weer lekker naar de extra aflossing toe.

Wij zullen denk ik 3.500 euro extra aflossen vandaag.
Ook zoek ik nog iets anders voor het geld van de kids. De zilvervloot hebben wij vorig jaar gedaan omdat dit aantrekkelijk is door de bonus die je krijgt.
Ik moet eens kijken of er iets is op deposito gebied. Het kan best 3 jaar vaststaan. In 2017 moet alles vrijkomen omdat zoonlief dan 18 jaar wordt. Voordat het zover is willen wij het geld allemaal vrij besteedbaar hebben en overleggen wat dan te doen.
Vanavond gaan manlief en ik de administratie bijwerken en eens googelen hierover.

Als jullie een idee hebben, graag.
Fijn weekend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Ik werk ook al heel lang met volle tevredenheid met firefox, hopelijk werkt het bij jou nu ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat alles weer werkt :)
    Kun je er geen 2 installeren? Had ik ook op m'n andere laptop omdat het een met de ene beter werkte.
    Goed uitkijken dat je geen woekerpolis afsluit.... had ik ook voor zoonlief zijn studie :( dus ik denk, ik zeg het maar ff :)
    Even een vraagje, heb jij ziggo? Internet? Wat werkt er nog meer in jullie 'gebied'??
    Ik wil nl overstappen maar moet het wel mee kunnen nemen naar m'n volgend adres :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben pas de snelheid van internet aangepast bij Ziggo. Ben er erg ontevreden over. Vind de snelheid nu langzamer dan eerst. Ga denk ik alles terugzetten en eventueel overstappen naar iets anders. Als de snelheid toch niet verbeteren kan, kan ik net zo goed naar iets goedkopers.

      Verwijderen
    2. Oke, dank je!
      Dan wacht ik nog even af :)

      Verwijderen
  3. Wij hebben ook Firefox......en heel tevreden. Krijg tenminste weer plezier in het bloggen!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen