maandag 13 januari 2014

Het is mij gelukt.

Niet te geloven. Het is mij gelukt. 
10 hele dagen lang heb ik niet kunnen bloggen. 
Vraag me niet wat er aan de hand was. Volgens de helpdesk lag het aan internet explorer. En juist, een half uurtje geleden heb ik google chrome geïnstalleerd. En van daaruit naar mijn blog gegaan. Zie daar, het is gelukt.
Ik kan weer bloggen.

Verder moet ik even kijken hoe alles in zijn werk gaat bij Chrome. Of ik ook met favorieten kan werken. Normaal heb ik aan de zijkant van mijn pc allemaal favorieten die ik aan kan klikken.

Ik ga het proberen. 

Nou, fijn dat ik er weer ben. Nieuwe berichten volgen snel.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar! Had dat met mijn oude laptopje ook. Kon ik alleen nog maar met chrome internetten. Raar.... blog-ze weer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug!

    En... Effe van de positieve kant bekijken: je hebt weer wat nieuws geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook Chrome. de favorieten heb ik nu bovenin mijn balk in mappen staan.
    Moet zeggen dat ik dat minder fijn vindt maar ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werk al een paar jaar met chrome en zou niet meer anders willen. Rechtsboven heb je een sterretje waar mee je een pagina favoriet kunt maken. En daar weer onder kun je je favorieten opdelen in mapjes. Het werkt eigenlijk makkelijker dan Ie. Moet op mijn werk namelijk weer erg wennen.
    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer kunt bloggen...vervelend als het allemaal niet werkt zoals het zou moeten!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen