Pagina's

maandag 20 januari 2014

Ik word er niet goed van

Waarvan? Nou van Internet Explorer of Google Chrome.

Ik dacht dat ik alle problemen had opgelost toen ik overging naar Chrome.
Niets is minder waar. Ik kreeg nog geen enkele pagina meer geladen.
Constant had ik de melding laden, maar er kwam maar niets.
Na weer vele dagen hanessen heb ik vanmorgen rigoreus alles van mijn computer gegooid. Internet Explorer en Chrome.

Toen heb ik de allerlaatste versie van Explorer (11) geïnstalleerd vanmiddag.
Weer kwam ik er niet op totdat mijn computer uitviel.
Alweer weet ik niet hoe het kan, maar daarna kon ik in mijn blogger dashboard en ook een blog posten.
De ondersteuning van blogger geeft aan dat de techneuten nog aan het uitzoeken zijn wat er aan de hand is.

Maar ik kan weer bloggen. Ik hoop althans dat het nu goed blijft gaan.

Genoeg hierover.

---------------------------------------

Vinden jullie het ook zo'n afschuwelijk lange financiële maand? pfff, dat komt natuurlijk omdat de feestdagen ertussen zaten, het salaris van manlief al de 20e gestort was en wij nu tot de 29e moeten wachten op nieuw.

Voor de boodschappen ben ik nu 286,42 kwijt vanaf 1 januari.
Elke keer begint mijn nieuwe jaar de 22e december. En vanaf dit jaar heb ik besloten dat dit extra week gaat vallen bij het oude jaar.
Dus is het ook gemakkelijker te tellen en bij te houden.

Ik heb weinig gebruik gemaakt van de hamsterweken. Alleen de shampoo en tandpasta heb ik gehaald. Vorig jaar heb ik teveel gekocht waar ik achteraf spijt van had. Sommige aanbiedingen komen nl. elke 10 weken voorbij.

Het enige waar nu wel al veel geld voor gebruikt is, is het stapgeld. Onze zoon zit in een jeugdcarnavalsvereniging en daar gaan wij dan ook vaker naartoe. Daarbij de vriend die prins is geworden bij de grote vereniging. Dus dat kost geld. Ik schrik wel van de consumptieprijs. pfff. wat een geld voor één avond.
Zoonlief krijgt van ons elke keer de helft betaald. 4 euro. Die andere helft moet hij bijleggen.

--------------------------------------

Iets heel anders. Een kleine 14 dagen geleden heeft mijn zoon een knobbeltje ontdekt bij zijn tepel. Eerst schonk ik er eigenlijk geen aandacht aan, maar zoonlief bleef dit zeggen en ik merk dat hij erg onrustig is hierin. In het weekeinde heb ik eens gevoeld, en inderdaad zit er een klein spits knobbeltje. Het googelen leverde mij op dat zoiets vaker te maken heeft met de puberteit. Maar toch, vanmorgen de dokter gebeld en morgenvroeg kunnen wij terecht.
Ik ben benieuwd wat zij ervan zeggen.

Wordt vervolgd. (tenminste als ik morgen ook een blog kan plaatsen)

---------------------------------------

Voor de 6e keer krijgen wij alweer andere buren. De vorige zijn plotseling vertrokken. De eigenaar woont momenteel in Amerika en wil, wat ik gehoord heb, eindelijk toch gaan verkopen. Ik ben al die huurders helemaal zat.
De hele tijd andere mensen die maar even blijven. De huur is erg hoog, 950 euro. De meeste huren tijdelijk en zodra ze een ander huis gevonden hebben zijn ze weer weg.
Omdat het leeg is en het weer meewerkt, heb ik zaterdag onze oprit, voorkant van het huis en zijkant al helemaal met de hogedruk gereinigd.
Manlief heeft daarna nieuwe zand ingeveegd. Hopelijk gaat het nog een keer regenen. Dat is beter voor het inlopen van het zand en zijn wij weer vlug uit te rotzooi. Je loopt dat toch allemaal al vlug mee naar binnen.

Nou, even een update van mij.

Hebben jullie trouwens ook vaker problemen met blogger/internet?

9 opmerkingen:

  1. Leuk je verhalen elke keer te horen
    Ik ben sinds 20 december met jaarbegroting begonnen, naar het idee van je blog
    Ik vind het echt fijn werken. Heb voor sommige potjes een envelop gemaakt.
    In internetbankieren overal potjes voor gemaakt.
    Volgens mijn jaarplanning kunnen we ong 9000 euro sparen, en ik ben dit jaar gestopt met werken, vanwege opgroeiende kids. Ideaal zo, bedankt dus voor het meekijken, ik heb er veel aan gehad. ANNE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jep dat bloggen is soms HOPELOOS ...En dat is nog vriendelijk uitgedrukt. Explorer was bij mij helemaal op tilt. tijdens iets kijken sloot hij gewoon alles af. Manlief heeft zich er over gebogen en na wat vinkjeswerk doet hij het weer. Maar bloggen niet!!. Dat dan maar weer in chrome gedaan. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat Chrome wel.
    Volgens manlief heeft dat te maken dat Blogger en Chrome van google zijn en dat ze de snitsels inplakken zodat ander browsers er niet mee kunnen omgaan. hoezo manipulatie van google.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds een paar maanden heb ik moeite om bij blogger, onder m'n wordpressaccount, reacties achter te laten. Ze verdwijnen, pffiew, zopmaar.
    Gelukkig dat je met je zoon morgen al bij de huisarts terecht kan,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik krijg ieder keer een foutmelding maar blogger blijft het doen dus wat er aan de hand is ?????? Ik gebruik geen chrome

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben overgegaan op Firefox, dat bevalt met tot nu toe goed.

    Sterkte met je zoon, hoop dat het meevalt. Misschien is het niets, maar dan is de onrust tenminste weg en dat is ook heel wat waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik ook firefox. Werkt prima. Heel tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb firefox. Mijn ICT schoonzoon heeft me dit aangeraden en geïnstalleerd. Nooit problemen, gaat altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gelukkig al een tijdje niet, maar ik weet hoe vervelend het kan zijn.

    Ik vind de maand januari ook lang duren!

    BeantwoordenVerwijderen