Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Met zoonlief alles goed



Vanmorgen ben ik met zoonlief naar de dokter geweest. Fiets achterin, zodat ik hem daarna op school kon afzetten.
Binnen 5 minuten stonden wij weer heel opgelucht buiten.
Blijkbaar krijgen ook jongens in de puberteit schijven achter de tepels en soms gaan de klieren opzetten.
Zo dus ook bij mijn zoon. De dokter zei dat dit heel vaak voorkwam en dat wij ons helemaal geen zorgen hoeven te maken.
Het verdwijnt ook weer vanzelf.


Gelukkig. Toen weer naar school gebracht en was hij op normale tijd op school. Hij had het eerste uur vrij.


Zelf ben ik toen doorgereden naar Duitsland om te tanken. 1.569 en ik ben toen even daar boodschappen gaan halen. Kwam ik terug stond de benzine 1.549. Even balen, maar alla. Nog lekker goedkoop.


De boodschappen zijn weer binnen en dochterlief, man en ik gaan nu overheerlijke harde broodjes uit Duitsland eten.


Bedankt voor jullie reactie's.
Groetjes allemaal.

10 opmerkingen:

  1. Herkenbaar ooit met oudste zoon ook bezorgd bij de huisarts geweest.
    Blijkbaar iets waar weinig over gesproken wordt............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een opluchting weer. Wat zal hij ook weer rustig adem kunnen halen. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik weten waar je in Duitsland getankt hebt?
    Ik heb pas een auto en weet de prijzen van benzine nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ligt eraan waar je woont. Overal over de grens zijn tankstations. De prijzen in Duitsland schommelen. Aan de grens is het rond de 1.55 en verder Duitsland is krijg je het ook al voor 1.47.

      Verwijderen
  4. Wat een opluchting zeg, pfff. En nu weer ontspannen en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is fijn nieuws en goed ook voor mij om te weten met een zoon die bijna 12 is....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja onze oudste zoon heeft dat ook gehad. Het is nu weer weggetrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de tip, we hebben laminaat gekocht bij de praxis, zou zomaar hetzelfde kunnen zijn wat jullie willen kopen (brede planken, lissabon, sencys)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superfijn dat je nu weet dat er niks aan de hand is! Goed om zoiets even te laten checken. Al is het maar voor je gemoedrust.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij wonen redelijk kort bij de grens met België en betaalden daar 142,8 voor de benzine.
    Ik wist niet dat er nog zo veel prijsverschil in zit.

    BeantwoordenVerwijderen