dinsdag 14 januari 2014

Productieve ochtend geweest

Gisteren was mijn mannetje jarig. 47 jaar is hij geworden. Wij schelen ons 1,5 jaar. Ik ben ouder. Gisteravond hebben wij wat visite gehad en toen zij naar huis gingen hebben wij samen de boel aan de kant gedaan.

Afgelopen weekend was druk. Zoonlief ging op solistenconcours en behaalde een 1e prijs met de kleine trom. 
Ook had ik kantinedienst van de atletiekvereniging en 's avonds nam onze pastoor afscheid met een dienst en aansluitend een receptie. Hij gaat naar Maastricht verhuizen. Wij vinden dit erg jammer, maar zijn wel blij dat wij weer een nieuwe krijgen.
Zondag hadden wij receptie van een goede vriend die prins was en daarna nog een prinsuitroepen van een andere vereniging.
pfff Dit alles betekende dat ik gisteren pas aan de was kon beginnen. Vanmorgen een flinke berg weggestreken, wc gepoetst, eten klaar gezet voor vanavond en de vloer gewist. 
Vanmiddag hoop ik tijd te hebben om de financiƫn weer op orde te maken.
Oei oei, de maand is niet goed begonnen. Erg veel uitgaven hebben wij al gehad, maar later meer daarover.

Manlief heeft gistermiddag een wand van de slaapkamer van onze dochter geverfd. De andere kant wordt behangen in wit/grijs tinten. Ze heeft alles zelf uitgezocht onze grote dame. Rose past niet meer volgens haar met 12 jaar.
Na school gaan wij samen even naar stad waar we een paar prullen voor haar kamer gaan halen.
Ook moet er nog een verjaardagscadeau gehaald worden voor een jarig vriendinnetje.

En voordat wij het weten zitten wij vanavond weer op de bank uit te puffen van een drukke dag.

Ik ga maar eens verder aan de slag. Moet nog van alles doen.
Doei.

6 opmerkingen:

  1. Jee hebben jullie een vriend die prins was? Heet ie toevallig Willem en is ie nu koning?
    Ik moet altijd glimlachen als ik lees hoe het leeft bij jullie dat carnaval en zo. Hier begrijpen we er niets van maar ik kan me voorstellen dat t heel erg leuk moet zijn vooral met die leuke limburgers. Gefeliciteerd met je jonge man. en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stevig bezig geweest! In ieder geval van harte gefeliciteerd met je man en succes met wat je nog moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd met je man!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat!
      Mijn man en ik schelen precies evenveel, grappig.
      Veel werkplezier!
      groetjes, Franca.

      Verwijderen
  4. Dat is inderdaad best een volle dag. Leuk van die eerste prijs!

    BeantwoordenVerwijderen