Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Weer terug en update vloer

Gistermiddag zijn wij terug gekomen van vakantie.
De kids hebben het heerlijk gehad en het meenemen van vriendjes en vriendin is supergoed bevallen. Ze gingen zwemmen, voetballen, volley, skipboën en yathzee. Vaak deden manlief en ik mee.

Met mijzelf gaat het erg slecht. Vanmiddag kan ik terecht op het ziekenhuis en hoop gedegen pijnstilling te krijgen. Zondag heb ik met het muziekkorps spelen in een optocht en nog een uitvoering. Dit gaat voor mij niet door of er moeten wondermedicijnen bestaan. Ik slaap een 3 uurtjes en dan houd ik het niet meer vol. Mijn handen zijn vreselijk gezwollen en één been ook. Mijn nek is pijnlijk en mijn bovenarmen en schouders ook. De ellebogen gaan moeizaam.
Ik ben erg benieuwd wat het plan van aanpak wordt.

Ook zit ik hier met manlief te wachten op de leverancier van de Praxis en een expert van de verzekeringsmaatschappij. Ze komen de vloer beoordelen.
Dus hopelijk vandaag twee hele grote vliegen in één klap die positief zullen eindigen.

Ik hou jullie op de hoogte.
  

Zojuist is het expertisebureau langs geweest en hebben de vloer beoordeeld. Onze klacht is gegrond. Gelukkig. Nog voor het weekeinde zullen ze dit doorgeven aan Praxis. Afwachten nu op uitsluitsel en de afhandeling van hen.
 

6 opmerkingen:

  1. Wat vervelend voor je dat je zo'n pijn hebt! Hopelijk komt er snel een goede oplossing. Ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen zeg, hopelijk voel je je snel weer beter, want dit lijkt me niet echt goed. En hopelijk komt er ook goed nieuws van de verzekering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh sterkte joh, hopelijk knap je snel op. Succes met de vloer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heftig zeg, heel veel beterschap toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh heel veel sterkte, ik hoop dat ze iets aan je pijn kunnen doen!
    Wel fijn van je vloer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen