Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Goed nieuws

Manlief heeft gisteren al zijn gesprek gehad en vanaf half augustus is hij aangenomen als maintenance engineer.
Gelukkig, blij en dankbaar zijn wij hiervoor.

Dit was zijn tweede keuze. Eigenlijk nog een stapje hogerop dan verwacht. 
De eerste keuze is naar een collega gegaan, maar deze zou een gedeelte van dat werk niet hoeven doen. Wie dat gaat invullen of hoe dat dan gaat verlopen is nog niet bekend. Vanmiddag wordt dit ter sprake gebracht. 
Eén collega heeft geen nieuwe functie gekregen, dus erg blij kun je dan niet zijn omdat er toch anderen weg moeten c.q. of moeten kiezen voor een andere functie met stapjes terug in salaris en kennis. 
Een enorme geruststelling dat manlief in ieder geval werk heeft. 

Zijn huidige baas is erg ontevreden met de keuze van de directie over manlief. Hij is hem nu kwijt omdat manlief rechtstreeks onder de interim manager gaat vallen. Daarnaast is hij niet blij met de persoon die de directie heeft laten vallen op manliefs 1e keuze. Tja, de tijd zal het leren. 

In ieder geval een hele zorg minder. 

Op naar een meer zonnige toekomst.

-------------------------

Nog een keer goed nieuws. 
In totaal was ik ruim 7 kilo aangekomen door de prednison en ook nog 2 kilo in twee jaar tijd. Ik ben vorige week begonnen met veel rauwe groenten eten en fruit. Daarnaast veel water. Dit alles in de hoop dat er vocht afgevoerd zou worden en dat ik niet meer zo opgeblazen zou zijn.
Nou, het resultaat mocht er vanmorgen zijn. 4 kilo ervan af. Yeh. Nog 3 te gaan van de prednison en dan als het lukt nog die andere 2.
Ook ben ik nu het beter met mij gaat veel aan het fietsen op mijn e-bike. Scheelt natuurlijk allemaal. Ik kan mij weer beter bewegen en dan val je ook af.

--------------------------

Gisteren heb ik een mailtje ontvangen over de vloer. Ze willen vaart gaan maken want zelfs nummer 1 heeft blijkbaar niets laten horen. Het expertisebedrijf moet een offerte maken. Hopelijk schiet het nu op.

--------------------------

Laatste goede nieuws:
Vandaag is de nieuwe maand begonnen. hahaha. Dus die afschuwelijke dure maand heb ik afgesloten.
375 euro in een envelopje gestopt en daar ga ik het weer mee doen. 
Op naar een zuinige juli maand.

 

7 opmerkingen:

  1. Een heleboel gefeliciteerds voor de verschillende onderwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws allemaal! Fijn hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor jullie! Geeft weer een stuk opluchting allemaal!
    Wij hebben zelf bijna 6 mnd in onzekerheid gezeten of manlief nog werk zou vinden, die moest er samen met een aantal anderen uit. Gelukkig vond hij een hele goede baan weer, de opluchting kan ik me heel goed voorstellen!
    (besparenmaar.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een opluchting voor je man ! En knap van de kilo`s!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan wel blijven zoenen als ik dit zo lees ;) Super!

    (S aka Kliefje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed nieuws! Van harte en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen