Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Verkopen op diverse marktplaatsen

Momenteel gaat de verkoop van onze spullen voorspoedig.

Op één week tijd heb ik mijn fiets verkocht, trainingsspullen van dochterlief, het bed van onze zoon, spellen en vorige week nog dvd's.
Ook heb ik al verschillende zaken gratis weggegeven. Beddengoed, spellen, kopie dvd's, schoenen en heel veel kleding.

Bij ons in de omgeving heb je diverse plaatselijke marktplaatsen en ik moet zeggen dat deze veel beter verkopen. De mensen stappen even in de auto en komen direct. Inmiddels heb ik al 377,50 verkocht. 
Alles wat ik aan het begin van de zomervakantie nog heb staan doe ik weg naar de kringloop.

Van het geld dat ik verdien krijgt zoonlief een nieuw bed van. Wij hoeven alleen een nieuwe ombouw te halen. De rest hebben wij nog.
Ook heeft dochterlief een nieuw trainingspak moeten krijgen. 

Maar het is zo leuk kopen met verdiend geld.

Soms heb je geluk met de verkopen!
 

6 opmerkingen:

  1. Jeetje wat veel zeg! Dat vind ik echt een groot bedrag. Fijn! Mij lukt dat helaas nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ook al dat het beter zou lopen. Ga het nu ook eens proberen. Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij voor jullie ik heb de beide al gedaan maar via 2dehands (de marktplaats van belgie) heb ik toch ook al schone dingen verkocht en ook gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel!. het is mij niet gelukt. mensen wilden het voor niets of bijna voor niets hebben. Toen heb ik het door het voedselloket laten ophalen. Die hebben er hier ook een witgoed/meubel afdeling bij. Komt het in elk geval bij de juiste mensen terecht. Een dingetje is me gelukkig wel gelukt en daar kreeg ik 60 euro voor. Kon bij het spaargeld voor de keukenmachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zucht... wij moeten ook zoveel dingen nog op marktplaats zetten. Daar ben ik toch te laks mee.
    Ik heb dan ook altijd het gevoel van "je weet niet wie je aan de deur krijgt"...

    BeantwoordenVerwijderen