Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

Vakantie! Even niets meer.

Maandag gaat dochterlief op kamp. Onze zoon wil niet meer helaas. Mijn man moet nog een laatste weekje werken, maar woensdag gaan wij samen al een dagje uit. 's Avonds bij goed weer al heerlijk fietsen.
Volgende week vrijdag begint dan ook voor manlief de vakantie.
Omdat ik de komende weken wil besteden aan mijn gezin zal ik weinig te vinden zijn op het net. 


Mijn e reader en een lekker drankje. Dat is vakantie.
Een heerlijk ijs zal niet ontbreken


Ook onze lieverd geniet ervan

Ik wens jullie allen een heerlijke vakantie toe en tot over een week of 5.
Groetjes Vlijtig.

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er veelbelovend uit. En wat een leuke foto van jullie hond in dat badje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dank je. Zo ligt hij vaak wel een half uur erin om af te koelen.

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's, gek dat dat alleen al je een fijn gevoel kan geven, zelfs de heerlijk ijsjes die ik niet mag vanwege de suiker maar ik weet hoe heerlijk ze zijn. heel veel plezier en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie......wat ligt jullie hond er heerlijk bij.
    Zou er bijna jaloers op worden
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van jullie vakantie, dan genieten wij van je foto's! Ze zijn leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je eerste 2 weken zitten er al bijna weer op :) (Ik loop achter met lezen). Heeeeeeeeele fijne voortzetting van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop door de vakantie ook achter met het lezen van m'n favoriete blogs, laat staan het posten van berichtjes maar dat hoop ik hiermee weer een beetje goed te maken :-). Geniet van je vakantie! Zo te zien, lijken je bezigheden best veel op die waar ik van houd in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag nog even reageren op je stukje over je zoon en zijn tics van 15 juni. Mijn zoon heeft ook tics gehad op de lagere school. Was net als de jouwe altijd bezig met de toekomst (lees = zich zorgen maken). Hij vroeg zich op zich op zijn 8ste al af hoe hij later alleen een leven op moest bouwen als hij niet meer thuis zou wonen. Ik heb hem toen gerust gesteld door hem te beloven dat hij net zolang bij ons mocht blijven wonen tot hij het aandurfde om op zichzelf te wonen (dat werd dus op z'n 19e). Ontspanningsoefeningen vond hij eng. Hij durfde het denken niet los te laten. Misschien was een van de redenen dat hij bovengemiddeld intelligent is en heel gevoelig. Inmiddels 23 en fulltime student, is hij dat nog steeds maar tics heeft hij na z'n 10e niet meer gehad. Goed idee om je zoon mindfullnes te laten doen. Het is jammer als zo'n jongetje het zwaar heeft... Hoop dat het beter met hem zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen