maandag 22 december 2014

Fijne dagen allemaal!

Ik wens jullie, allen op jullie eigen manier, hele mooie dagen toe.

De afgelopen week heeft hier wel in het teken gestaan van de brand die het landelijke nieuws heeft gehaald in Roermond. De school, het sporten, de vrienden, mijn moeder, mijn schoonvader die in het ziekenhuis ligt, de winkels. Alles spitst zich in ons gezin toe op Roermond. 
Nu een beetje de rust wederkeert zijn er allerlei activiteiten om de mensen weer terug de stad in te halen. Van glühwein, warme chocomel en kerststaaf, het gratis parkeren, tot aan de Coca-Cola kerstvrachtwagen aan toe.
En daarom een leuke foto van mij met de kids bij de beroemde vrachtwagen.



De komende dagen zal ik weinig tijd en zin hebben om hier op het weg rond te kijken, dus bij deze wens ik jullie allen....

 


Voor iedereen die het heeft, hele fijne vakantie en tot 5 januari. Of zo veel eerder.
Groetjes.

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig keert de rust in Roermond weer terug. Ik kan nu tenminste weer gewoon naar mijn eigen huis zonder om en door allerlei versperringen te moeten rijden. De brand was van uit ons huis te zien dus je kan wel zeggen dat we op de eerste rang zaten. Nou fijn is dat, maar niet echt.
    Ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe een zalig kerstfeest en alle goeds in 2015.
    Moeder van drie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuke foto! :-)
    Ook voor jullie hele fijne dagen gewenst en een goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuke foto! Geniet van jullie vakantie, hele fijne kerstdagen en een geweldig goed en gezond 2015!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook fijne dagen en een goed 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen