maandag 29 december 2014

Sneeuw

Man en zoonlief zijn schaatsen. Dochterlief zal dadelijk wel binnen komen vallen na een logeerpartij, dus nu kan ik wel zeggen......

Er is er één in huis die sneeuw erg leuk vindt. Ik kreeg hem nog niet mee naar binnen. Ik ben zo bang om te vallen, dus alleen als ik echt niet anders kan, zal ik naar buiten moeten. Aan de arm van manlief durf ik dat wel, maar zonet alleen met de hond? Nee, gelukkig dat ik weer binnen ben.

Hier komt die ene blije.






Elke twee meter laat hij zich vallen om te rollen in de sneeuw. haha.
Hij vindt het geweldig.

 

7 opmerkingen:

  1. aahhh wat een lieverd,wij hebben helemaal geen sneeuw,geen een vlokje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! je ziet hem gewoon genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een lieffie! De lol straalt eraf! Jammer genoeg hadden wij geen sneeuw, zou leuk voor Bobby geweest zijn!
    Stoer van je dat je toch naar buiten bent geweest ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Fijn die sneeuwpret van jullie hond.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen