Pagina's

maandag 9 maart 2015

De boodschappen en het weekmenu

Jullie hebben nog de boodschappen en het weekmenu van mij tegoed.
Ik lig achter, maar de laatste dagen heb ik niet veel in blogland rondgedwaald. De inhaalslag met poetsen heb ik gemaakt, manlief geholpen met het in elkaar zetten van de badkamerkast, de was gedaan, de ramen gewassen (en o jee, de nieuwe telefoon is ECHT waterdicht), al een beetje gesnoeid buiten, met manlief een paar uurtjes zaterdag en zondag gefietst. Dit heeft mij echt goed gedaan, die zon. Heerlijk.

De boodschappen vorige week waren in totaal voor 99,40.
Afgelopen vrijdag waren de boodschappen 103,60. (inclusief extra's voor bezoek gisteravond)

Weekmenu:

Zaterdag: Makreel met broodjes en 's avonds tosti's
Zondag: Gehaktballen in tomatensaus, aardappelbolletjes en erwten
Maandag: Nasi met saté en kroepoek
Dinsdag: Kipfilet, gebakken aardappelen en gele bonen en bloemkool
Woensdag: Chinese tomatensoep met stokbrood
Donderdag: Kliekjesdag

Dat was het alweer. De weken vliegen voorbij. Gelukkig gaan we wel het warmere weer tegemoet. 's Morgens is het alweer vroeg licht en 's avonds later donker. Het is toch al later voordat de lampen nu aangaan en dat merk je direct aan de stroommeter. Gisteren heb ik mijn eerste was weer buiten gedroogd. Fijn is dat. Kun je het direct weer vouwen en in de kast leggen. 
Deze week zal de kast geplaatst worden door manlief en dan zal ik een foto plaatsen. Wel pas als het helemaal klaar is. 
Fijne week allemaal.


 

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer bij bent met poetsen.
    Wij genoten ook van het weer, echt heerlijk hoor.
    Ja, dat het al vroeger licht is en later donker vind ik echt super.
    Ik hou niet van donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hard gewerkt dus, en heerlijk weer erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Makreel heb ik nog nooit gehad! Ik ken wel tonijn, zalm en forel. Maar dat is het dan wel. En oh ja, kibbeling!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen