woensdag 1 april 2015

Dopapril

Vanaf vandaag start Marina van der Wal, puberdeskundige, een dopapril maand.
Elke dag 5 complimentjes geven aan de puberkind.
Ik heb me opgegeven om mee te doen. Maar tjee, waar moet ik die complimentjes zoeken? Vandaag nog goed mijn best doen want vanmorgen kon ik geen enkele vinden.

Te laat opstaan: beide kids
Amper kunnen eten: beide kids
Badkamer een ravage: beide kids
Slaapkamer ravage: beide kids
Boterhammen mee maar die had ik gemaakt
Zoonlief moet verslag inleveren want hij was te laat. Nou als ik de leraar niet vind krijgt hij het volgende week. Boeie.
Ze gingen vandaag mee met de auto, dus te laat vertrokken zodat vrienden stonden te wachten.

Weet je wat? Over een uurtje ga ik zoonlief weer ophalen en dan begin ik opnieuw alsof vanmorgen niet gebeurd is.

Ik heb net vlug al eens gekeken op haar facebook pagina naar de complimenten die anderen al gegeven hebben. 
Ja toen mijn zoon of dochter nog 10 was ging dat ook heel gemakkelijk. Maar poeh, 15,5 jaar. Dat is andere koek.

Doet er iemand van jullie ook mee?

 

4 opmerkingen:

  1. Ja ik doe ook mee. Via Google heb ik je blog gevonden want ik weet niet goed waar en hoe ik mogelijke complimenten kan plaatsen. Haha, ik had bovenstaande ook. Mijn zoon stond niet klaar op afgesproken tijdstip, werk was niet gedaan en naar derden toe sprak hij in niet al te positieve woorden over moederlief. Maar we beginnen optimistisch. Moeten we er vijf? Per dag bij je eigen kind? Poeh, poeh. Of vijf per dag van alle deelnemende ouders samen ter inspiratie :)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb er vandaag geen enkele kunnen ontdekken.

      Verwijderen
  2. Haha, hier thuis zou dat geen probleem zijn. Jill is 15 en echt nog zó ontzettend lief en attent en behulpzaam, we boffen met haar.
    Ik doe dus niet mee :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'wat zit je haar mooi', 'ik ben blij dat je al zo zelfstandig bent', 'die riem staat echt goed bij die broek' (en dan zonder sarcasme!)

    Tieners hebben die bevestiging nog echt wel nodig.

    Siebrie

    BeantwoordenVerwijderen