Pagina's

maandag 13 juli 2015

Kaarsje

Ik heb er nooit over geschreven maar vandaag een klein berichtje.

De vrouw van manliefs collegatrainer van voetbal,
de moeder van zoonliefs vriend en voetbalmaatje,
de zus van mijn vriendin

is vannacht ingeslapen na een slopende ziekte in de leeftijd van 43 jaar.
Haar dochtertje neemt deze week afscheid van de basisschool. 
Helaas mag ze dat niet meer meemaken.
Een vader blijft achter met twee kinderen die hun moeder nog zo nodig hebben.

Ik wens het hele gezin en familie heel erg veel sterkte voor de toekomst.



God looked around his garden
and found an empty space,

he then looked down upon the earth
and saw your tired face

He put his arms around you
and lifted jou to rest

gods garden must be beautiful
he only takes the best


Haar vriendinnen en vrienden hebben bovenstaand bericht geplaatst. Ik vond het zo mooi dat ik het hier plaats.

 

20 opmerkingen:

  1. bah, bah, bah. Als ik dan aan de kinderen denk word ik er naar van. Heel veel sterkte toegewenst.Wat een verdriet. knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en dank voor mooie gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte. Wat is het leven soms toch oneerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte voor iedereen. Mooi gedicht en verder heb ik hier geen woorden voor.
    Moeder van drie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte allemaal!
    Prachtig gedicht staat er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk!!!!
    Ik wens het betreffende het gezin alle kracht om door te gaan, hoe moeilijk zal dat zijn :(
    Ook voor jou heel veel sterkte!!
    En idd een PRACHTIG gedicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal !!
    Wat een bijzonder mooi gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat naar... Gecondoleerd jullie, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat afschuwelijk en verdrietig voor haar familie en vrienden. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat verdrietig. Nog zo jong. En nog zo'n jong gezin. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en voor jou en je gezin natuurlijk ook. Ik weet, helaas, hoe het voelt... Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Koude rillingen, wat erg. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vreselijk, geen woorden voor. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh nee, wat een naar bericht. Kinderen horen hun moeder niet te verliezen. Wat een verdriet! Ik wens jou ook veel sterkte toe, het zal niet meevallen om je vriendin zo verdrietig te zien, je zoon zal het ook moeilijk hebben . Je zal veel op je schouders krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen