Pagina's

dinsdag 27 oktober 2015

Vakantie

Zuid is gisteren begonnen aan de herfstvakantie.
Dochter heeft gisteren veel geleerd ter voorbereiding op de proefwerkweek. Deze week heeft ze van alles op de planning en de uurtjes die ze thuis is, gaat ze leren.
Zoon had gisteren bij vrienden een oktoberfest. Ontbijt, lunch en avondeten en tussendoor drinken. Ieder zijn hobby. ;-) 
Verder gaat hij werken en ook hij moet zich voorbereiden op de proefwerkweek.

Ook manlief heeft deze week ook vakantie. Gelukkig mag ik wel zeggen na een hele rotte week. Zijn directe collega is ontslagen. Nog steeds is het niet rustig op het werk. Manlief heeft woensdag direct een mail gestuurd naar de directeur met de vraag wat hem te wachten staat en vrijdag heeft hij hem gesproken en gevraagd om duidelijkheid. Manlief mag blijven, maar het wordt er allemaal niet leuker op.
De collega is vrijdagavond op visite geweest. Samen zijn ze nog aan de cursus bezig die in december afgesloten wordt. Alle spullen hiervan lagen nog op het werk en manlief heeft die meegenomen voor hem.
Wij vinden het allemaal erg vervelend voor hem, maar kunnen hem helaas niet verder helpen. Ja wel in morele steun en mee zoeken naar vacatures, maar daar blijft het dan ook bij. 
Gisteren hebben we samen de banken in de polish gezet en vandaag doet manlief de stoelen en de meubels. Ik ben naar de kapper geweest vanmorgen. Weer een nieuw kleurtje. Gek eigenlijk maar ik ben helemaal niet grijs.
Onze dochter heeft afgelopen week de beugel eruit gekregen en gisteren konden wij de nachtbeugel op halen.

Kijk eens hoe mooi.

Ook hebben we een was buiten gedroogd en gekookt. 
De auto hebben we gewassen en ook nog naar mijn nicht waar manlief wat moest klussen.
Dochterlief kreeg een logeetje en vandaag hebben ze samen gebakken en gechild.
Als het jaarlijkse ritueel van meubels polishen voorbij is, hebben we echt vakantie. 
Woensdag gaan we allemaal samen naar Maastricht winkelen en verder heerlijk wandelen en fietsen. Het weer is perfect hiervoor.
Dat zullen we wel met ons tweeën gaan doen. De kids hebben hun eigen plannen.

Nou, dat was het voor even.
Allemaal een fijne week want ik zal niet zo heel veel op de blogs zitten.
Oh ja, het sporten bevalt goed en gaat goed.



6 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie week gewenst! En wat super leuk dat het sporten goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie smile!
    Fijne week jullie, geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet alleen mooie tanden maar ook een heel mooi meisje zeg.
    Geniet lekker van de vakantie en elkaar. Werd een klein beetje jaloers dat jullie naar Maastricht gingen, ik wil ook!!!. veel plezier en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van de vrije dagen en probeer de werkzorgen te vergeten.
    Wat zal jullie dochter blij zijn met het resultaat!
    Groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je man zijn baan houdt, maar ik kan me voorstellen dat het wel spanning geeft op de werkvloer.

    Top dat het sporten zo goed gaat!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi weer zo zonder beugel,in januari begint mijn dochter met een beugel,geniet van dit prachtige weer dit weekend

    BeantwoordenVerwijderen