vrijdag 29 januari 2016

Hoe krijg je een mama blij?

ZO!!!!!!!!

 

 


 


 

Ik zit me hier een potje te huilen van blijdschap. Zoonlief heeft afgelopen dinsdag in Eindhoven zijn eindgesprek gehad en door zijn gebrek aan ruimtelijk inzicht waren de uitslagen erg vertekend. 
Als je alle individuele testen bekeek zat hij goed, maar de uitslag van het ruimtelijk inzicht was echt slecht. Het was dan ook echt niet zeker dat hij aangenomen zou worden. Hij heeft zichzelf goed verkocht vond ik. Ik moest erbij zijn. Op de vraag of hij zich ook nog ergens anders had ingeschreven zei hij nee.
En wat ga je dan doen als je niet aangenomen wordt.
Oh, ik had zo wie zo al de zenuwen door de uitslag, dus was bang wat hij zou antwoorden.
Nou zei hij, dan ga ik naar De Ro-oi Pan-nen in Tilburg.
Ik moest echt lachen en heb hem in de auto een compliment gegeven voor zijn antwoord. Duidelijker kon hij het niet zeggen dat dit de opleiding is die hij wilt.

Voor volgende week vrijdag zouden we bericht krijgen. En wat vind ik net in de brievenbus? 
Vandaag wordt er feest gevierd. Geloof me maar. Wat een opluchting.

Fijn weekend allemaal.
 

 

24 opmerkingen:

  1. Super nieuws, van harte jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen jullie blij zijn! Een hele zorg minder, kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor jullie allemaal. Dat word een super vastelaovend. Alle spanning eruit en feesten maar.
    Moeder van drie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne school! Oudste is net klaar en jongste zit er nog 1,5 jaar. Allebei weliswaar een andere richting en op de locatie die jouw zoon als alternatief op gaf :), maar wij zijn tot nu toe erg tevreden. Hoop jullie vanaf volgend jaar ook! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, kan me je opluchting heel goed voorstellen, nu lekker vieren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een heerlijk bericht, kan me helemaal voorstellen dat jullie in feeststemming zijn. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Wat fijn, heel veel plezier op de opleiding. ( voor zoon)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, super zeg! Jeugdprins EN toegelaten! Dat is nu al een topjaar voor hem! Nu nog slagen, maar met deze motivatie komt dat vast goed! Gefeliciteerd!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk om een goede reden te hebben om een feestje te vieren. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd ik hoop dat hij het naar zijn zin krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met dit resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met dit resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen