Pagina's

zaterdag 30 april 2016

Paar daagjes zee

De eerste dagen van de vakantie zijn we een paar daagjes naar zee geweest. Wat een slecht weer hadden we. Maar wat een mooie wolken, golven en uitzichten. Nagenoeg niemand was er op het strand.
Onze kamer had zeezicht. Een nadeeltje was dat wij de eerste nacht niet hebben geslapen van de storm en regen tegen de ramen. ;-)
Mocht de pret niet drukken hoor.
Wij zijn naar Wijk aan zee geweest, daar sliepen we. Naar Zaandam om te shoppen (wat moet je anders doen met die regenbuien), de Zaanse Schans (45 minuten in totaal want het was niet te doen zo'n slecht weer, jaja ik val in herhaling) en 's avonds op het strand in een strandtent gegeten. De volgende morgen hebben manlief en dochter gerend op het strand omdat de wind wat minder was. Op de terugweg naar Best naar de deca-thlon, wat sportkleding gehaald en toen weer naar huis.
Het was lekker hoor. Maar veel meer dan wandelen, eten en drinken hebben wij niet gedaan.  En hele mooie foto's gemaakt, kijk maar.

























 

9 opmerkingen:

  1. De luchten zijn inderdaad spectaculair voor een meivakantie! Een meivakantie om nooit weer te vergeten, lijkt mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto van jullie samen!
    Poeh, de zee was echt ruig. Indrukkend, dat wel, maar ik kan me ook voorstellen dat je het graag wel iets milder had gewild.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks alles toch lekker er tussen uit geweest. Fijn. Waar hebben jullie overnacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel mooie foto,s, en zo te zien en te lezen heb je wel een paar fijne dagen gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Balen van het weer, maar volgens mij hebben jullie je wel vermaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, t landschap van mijn jeugd. Mijn middelbare school stond naast de Zaanse schans dus ik ben daar 6 jaar doorheen gefietst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, ik ben blij dat jullie het fijn gehad hebben wat wat een weer zeg. Dan ben ik toch het liefste thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er gezellig uit. Wel jammer van het beroerde weer.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen