Pagina's

woensdag 1 maart 2017

Belastingaangifte en carnaval

Zo, de carnaval is weer voorbij. We hebben mooie dagen gehad.
Gisteren is onze dochter naar Oostenrijk vertrokken en vanmorgen kregen we al een berichtje dat ze op de ski's stond en dat het super gezellig was. 
Hopelijk heeft ze geen schrik omdat ze vorig jaar gevallen is en eindigde in het ziekenhuis.
Ze is weer als beginner gestart en dat is prima zo. Even weer zelfvertrouwen opbouwen.

Zelf heb ik vanmorgen puin geruimd. In alle kamers lag wel iets van verkleedkleren, schoenen, schmink, pruiken en heel veel was.
De machine draait al de hele dag. 
Inmiddels heb ik twee bedden verschoond en al aardig wat was is terug in de kast.

In de tussentijd las ik op een blog dat de belastingaangifte vanaf vandaag weer vooringevuld klaar stond. Ik heb eens gekeken en omdat wij geen gekke dingen hebben gehad in 2016, was ik binnen 10 minuten klaar. Echt een fluitje van een cent. Wij krijgen nog een mooi bedrag terug. 

Deze of volgende week komen ook de nieuwe garagedeuren. En de tussendeuren naar de nieuwe badkamer en achterkamer zijn ook binnen. Deze moeten nog geplaatst worden. In de tussendeuren komt melkglas zodat er meer daglicht in de garage komt.
De start is gemaakt. Manlief vraagt binnenkort enkele vrienden om de tegels te verwijderen. Dat zal het meeste werk zijn. We laten een kleine container plaatsen en dan kan het puin direct afgevoerd worden.

Ook is de tekening klaar van de tuin, maar die zal ik in een volgende blog laten zien. 
  
Hebben jullie ook al de belasting ingevuld?

9 opmerkingen:

  1. Ik moet ieder jaar weer glimlachen om jullie carnavalvierders. Het leeft totaal niet bij ons . Fijn voor je dochter dat ze geen angst heeft overgehouden.
    Wat de belasting betreft; het is echt erg maar ik laat steeds meer over aan de man. Dus ook de belastingpapieren invullen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, lekker bedragje terug. Ik heb net ff gekeken, maar voor het eerst in ons leven 1100 euro terug betalen. Snap niet, want vorig jaar kregen we nog 700. Ik ga hem dus nog even met mijn man bekijken, geen idee waar het aan ligt namelijk. Hij heeft wel een baanwissel gehad, maar volgens mij zou dat geen effect moeten hebben. Balen... Want wsl zal het wel kloppen. Doeg An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet altijd bijbetalen, hopelijk dit jaar minder, ik heb een jaarlijkse donatie aan het dieren asiel gegeven in 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eh..eigenlijk heb ik nog niet gekeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dinsdag ga ik invullen. Deze keer met hulp, zat in het hypotheekadvies.
    Ben benieuwd, vorig jaar behoorlijk bijbetaald.
    Ook bij ons is de carnaval gerelateerde puin zo goed als geruimd.
    Toch altijd weer een hele klus.
    Heb jij het nieuwe nietsdoen gelezen?
    Anders breng ik je die binnenkort langs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik dacht het wel. Niet zo vernieuwend, of vergis ik me. Maar je mag evengoed aankomen ;-)

      Verwijderen
    2. Inderdaad, niet vernieuwend.
      Kom zeker eens langs, app je wel.

      Verwijderen
  6. Leuk dat carnaval. Heb er goede herinneringen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat de carnaval goed verliep. Hier is de belastingaangifte nog niet gedaan moet ik bekennen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen