Pagina's

donderdag 1 juni 2017

De interne verbouwing deel zoveel

Langzaamaan begint het vorm te krijgen. De muur om de badkamer te vergroten is gezet. Het kozijn wordt zaterdag geplaatst. De waterleiding zodat ik weer kan wassen is klaar in de garage. 
De uitstortgootsteen wordt vandaag geplaatst. De hendelkraan zit er al. Zie foto. Links van de wasmachine.

En na zaterdag kunnen we de andere muur gaan afbreken.

 Hier zie je de muur halverwege. De muur erachter is de muur die zo goed als helemaal weggaat. Rechts blijft een gedeelte staan om het dak waar de zonnepanelen op liggen beter te ondersteunen en als afscheidingsmuurtje voor het toilet.



De muur is klaar. De laatste foto is waar het toilet komt.


Wasmachine staat en doet het weer. Hoeven we gelukkig de overbuurvrouw niet meer lastig te vallen.
Het kraantje links is waar de uitstortgootsteen komt. Daar zal ik ook een foto van maken.

Wordt vervolgd.
Tot de volgende keer.
 

 

5 opmerkingen:

  1. Nou heerlijk dat je weer kunt wassen,jullie zijn goed bezig, succes met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien zeg! Mooie vloer heb je! Makkelijk om schoon te houden denk ik.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Die vloer verdwijnt straks. Die heeft nu 16 jaar gelegen en er wordt straks iets overheen gelegd.

      Verwijderen
  3. Ik vind het leuk als er weer eens iets veranderd in huis.
    Zeg wat moet dat een apart gevoel zijn zonder de kinderen op vakantie.
    Ik ben heel benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen