Pagina's

dinsdag 8 augustus 2017

Terug van vakantie

Onze vakantie zit erop. De kinderen zijn weer thuis. Iedereen uitgerust. De was weer in de kast. 

Hier volgen de foto's van manlief en mijn vakantie. Een heel nieuwe dimensie om zonder kids te gaan. Heel speciaal, maar erg mooi. Weer tijd hebben voor elkaar. Genieten van en met elkaar. Samen een wijntje aan de bar. Niets moet, alles mag. Ja, wij hebben genoten. Kijken jullie mee?

Aankomst in Rome






Toasten op onze vakantie
Het schip

Ons eerste diner en onderweg naar onze bestemming

Na 1,5 zeedag aankomst op Mykonos. Natuurlijk naar Paradise Beach.

Toch een beetje mijn strand

Mykonos stad

Mooie paadjes en weggetjes

The Windmils

Kanaal van Corinthe, Athene. Van bovenuit. 22 meter hoog uitgegraven.

Nu van op het water, met een bootje

Rhodos

Rhodos stad

De bewaker

Santorini. Dit is het eiland wat ik toch wel heel graag mijn man wilde laten zien. Het stond al jaren op mijn verlanglijst en 4 jaar geleden heb ik dit samen met mijn vriendin gezien. Nu samen met mijn man.

Alleen maar mooie uitzichten. Wat is het toch prachtig daar.

Oia, spreek je uit als ija



Oia


Mooi kerkje

Eén van de vele prachtige uitzichten

De beroemde trappen. Wij hebben ze naar beneden gelopen.

Het slingerpad naar beneden

Je kon ook kiezen voor de ezel, of de kabelbaan

Nog een toegift van Santorini


Chania, Kreta

Geweldig mooie binnenkomst van Malta


Een rondtour over het eiland


Deze kerk bestaat net zo lang als mijn man. 1967-2017

Een vissershaven

Door de natuur uitgeholde rotsen


Enorme hoogtes

Mount Etna op de achtergrond, Sicilië. Daar gaan we naartoe


De mogelijkheid om de laatste 1000 meter te beklimmen is onder andere de kabelbaan


Hoog hè

Links zie je het pad dat je ook kunt beklimmen

Links, dat zwarte gat is één van de vele kraters

Hier zit manlief in een krater. Door mensen zijn allemaal stenen neergelegd

Valetta


Met de snelboot naar Capri vanuit Napels

Aankomst op Capri alwaar we een boottocht namen rondom het eiland. Geweldig.

Allemaal grotten, rotsen en blauw water



De rotsen, een van de kenmerken van Capri






Weinig aan toe te voegen. Wat mooi.

Zeebaars


Rome.

Piazza Venezia

Trevi Fontein


De spaanse trappen

Colosseum



Toegangsweg naar Vaticaanstad

Het St. Pietersplein

Vaticaan museum




De St. Pieter

Het plein. Erg rustig omdat het veel te heet was. De mensen liepen in de schaduw. Zelfs daar was het meer dan 40 graden. Voor de foto's even op het plein.
 Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's.

6 opmerkingen:

  1. Dat was een geweldige vakantie zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige reis. Wat moeten jullie veel gezien hebben zeg. Was je nog bezorgd over de kinderen? liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal leuk uit. Fijn dat iedereen ook zo uitgerust is!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Je kan zien hoe jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen